2009年1月3日 星期六

第一次旅行

潼潼媽星期一要番大陸工幹,咁呢個星期六﹑日就帶埋潼潼上去玩,媽媽就停留到星期一先番黎香港。


一大清早,我地就忙住出門,然後搭船去順德。



今次係潼潼第一次搭船,第一次「長途」旅行,潼潼媽怕潼潼唔習慣而準備左好多潼潼平時既玩具,攪到俾爸爸話我跨張。結果呢?潼潼無任何不習慣,整個旅程都表現得跟平時無乜兩樣。


我地到順德食左午飯之後,到酒店整理一下後就開始第一個行程 - 去動物園。我地見到好多唔同程類既動物,潼潼亦上左寶貴既一堂,路上一路跟住我地叫「ZEBRA」「MONKEY」「PANDA」等等。



潼潼應該都玩得好開心,睇下佢對住咁大個熊貓公仔都全無懼色。



順德話大唔大,話細唔細。去完動物園我地食埋晚飯,一來一回都已經十點幾鐘,要番酒店休息喇!


沒有留言:

張貼留言