2008年12月15日 星期一

23個月

2008年12月13日,潼潼23個月大喇!



時間過得好快,潼潼就快兩歲大喇!諗番起第一日從醫院接潼潼番屋企既時候,感覺依然興奮﹑溫馨又甜蜜。而家當我抱住潼潼訓既時候,我都會好好咁享受潼潼係我懷裡安睡既感覺。我知道潼潼好快就大個女,可以咁樣抱住潼潼既機會越黎越少,我會珍惜。


23個月大既潼潼,好似無乜長高過咁,去年趁減價掃貨既衫仔今年都未岩著,真失策。 體重呢?搵個機會磅下先知。


早陣子寫左一篇網誌話潼潼平時說話太空話居多,寫完之後我先特意留意潼潼既說話,先發覺原來潼潼已經會講好多說話,並唔係我所謂既「太空話居多」,我呢個媽媽實在唔夠細心。我聽過潼潼講最長既短句係「唔該媽媽抱」,心情好既時候你問佢野佢好多時都會答你「係」「好」「知」;心情唔好就會鬥氣「唔食麵」「唔食飯」「唔去街」「唔落地」「唔乖」..... 乜都識講,總之要加個「唔」字係前面;有時你講乜,佢又會跟住講,試過跟我講「大佬呀!!」 嘩~~ 我地大人講野真係要好小心,佢真係你講乜佢講乜架!


潼潼又好會發脾氣,或者呢個年齡都會有呢個問題卦,不過我地最怕佢用尖叫黎表達不滿,通常呢個情況我地會立刻制止佢,希望佢大個D之後呢個問題會有改善。另外佢又會識得唔高興既時候翹埋手。試過有次出街見到個姐姐拋個波俾潼潼之後又即刻拎番走,潼潼嬲到翹埋手,企定定,好嬲咁望住個姐姐。哈哈~~ 潼潼媽其實覺得呢個情景好攪笑,只係唔可以鼓吹佢咁做,所以都會安撫佢,叫佢唔好咁樣。


仲有呢個月潼潼學識左「跳」,或者佢覺得識跳係好叻,又或者覺得好好玩,所以而家開心既時候無端端都會跳,尤其是聽歌仔既時候,會又跳又轉又唱歌。


工人姐姐好鐘意小朋友,好鐘意同潼潼玩,有時玩到傻左,笑到卡卡聲。唔知係咪因為咁,潼潼好鐘意笑,有時候少少事情,好似話唔小心跌左D野落地,潼潼都笑得一餐。聽到潼潼既笑聲,我都會覺得好開心,好滿足。希望以後既日子潼潼都係咁快樂。


4 則留言:

  1. 好可愛呀!
    其實潼潼媽, 妳個工人咁用心湊又感染到潼潼咁開朗真係應記一功架!   潼潼真係有福, 有咁好ger 姐姐又有咁愛佢ger 媽媽!
    [版主回覆12/18/2008 00:49:00]工人姐姐係好鐘意小朋友,我都認為潼潼既開朗性格由姐姐處感染到,呢點姐姐的確功不可抹。只係做野就.... 一般啦....

    回覆刪除
  2. 工人姐姐咁鍚小朋友,又跟潼潼玩得咁開心,真係好。
    我都好鐘意抱住晴晴係我懷中訓覺的感覺。
    [版主回覆12/18/2008 00:49:00]係呀!抱住佢地訓覺真係好SWEET架

    回覆刪除
  3. 聽幾個人講過, 一個工人只可要求佢其中一瓣得.  一就係帶小孩, 另一就係家務.
    潼潼媽, 佢係潼潼重要發展時間感染咗d 咁重要又寶貴又對潼潼一生受用ger 開朗性格比佢, 已勝過好多好多嘢喇!  尤其是, 佢哋將來長大個世界生存環境比而家仲艱難, 有樂天性格會少好多麻煩呢!  有得選擇, 我情願大. 小怡係大笑姑b!
    [版主回覆12/18/2008 14:15:00]我都明白,所以做家務果方面都隻眼開隻眼閉

    回覆刪除
  4. 我都覺得樂天好緊要!
    不過佢嬲個樣真係好搞鬼!

    回覆刪除