2008年11月15日 星期六

22個月

潼潼22個月大喇!潼潼媽媽好想俾潼潼番學學多d野,但係因為太漏氣而到而家都無著落。


唔知點樣報告潼潼而家既情況,所以轉一轉形式,由一日既生活日程開始講起。



而家每朝早起身,潼潼都會自動識得叫人早晨(當然都睇心情)。


潼潼便便都唔鐘意用potty,要坐大人坐廁,所以有時當我地係洗手間既時候,會聽到潼潼係出面拍門要入黎噓噓。不過潼潼去便便既情況仲係好飄忽,有時都仲會賴賴。


俾毛巾潼潼抹面,佢都會抹面抹手仔,當然抹得唔乾淨,抹完都仲要我地重新再幫佢清潔一下。


潼潼會學大人用牙刷刷牙,不過漱口就有時會飲埋d水。(我地係俾凍開水佢漱口)


佢又鐘意學潼潼媽,拎各種lotion黎搽面面同手手,好貪靚呢!


而家飲奶已經唔用奶樽,改用杯仔,不過都要睇住佢小心倒瀉。


潼潼已經完全識得操控屋企兩部CD機,鐘意自己揀CD播歌仔聽。


潼潼仲係成日流口水,不過叫佢拎紙巾抹佢會自己抹同將紙巾掉入垃圾筒。


中午食飯仔喇!始終有工人係屋企就比較依賴,潼潼都唔係成日會自己用匙食飯,尤其是當佢扭計唔肯食既時候。不過到大人開飯既時候佢就會自己動手。


中午落街玩前,叫佢執好D玩具先出街佢都肯幫手執。


早一排佢落街見到樓下管理處D叔叔都未肯叫人,不過姐姐話佢呢排都肯同人講拜拜喇!


潼潼鐘意行樓梯,而家扶住佢佢會自己行落樓梯。


而家潼潼出街鐘意要自己「嘟」八達通同俾錢。要錢既時候會識得搵媽媽


我地同佢出街既時候潼潼總係好似甩繩馬騮咁,但係嫲嫲話佢同潼潼出街果陣又唔係咁架喎!


玩完番屋企,佢會自己一步一步咁上樓梯,唔駛人扶。


番到屋企知道要除鞋,放好鞋仔,跟住去洗手。


姨媽送左套 PHONIC既CD,潼潼好鐘意睇,每次放入CD機佢都會拎個遙控器俾我地要我地開電視俾佢睇。潼潼有時都會跟住讀「A, A, A」「B,B,B」;有時又會講「BEAR」,「APPLE」,「CAT」,「DUCK」;認得O同Q (呢個同套CD無關係,係用英文海報學識既),不過26個英文字母潼潼未認得。  (咁都俾花花? 因為潼潼媽唔覺得有需要咁快識哂D字母)


唔順潼潼意,佢會發脾氣,會唔出聲,繞埋手,一直唔啋你。佢可以同你鬥好耐,點算好呢??


潼潼特別鐘意飲湯,連潼潼媽覺得難飲既益健湯,潼潼都會好鐘意飲。


潼潼晚上訓覺會依指示收好玩具,去拎片片,然後入房訓。會講「GOODNIGHT」同「早抖」,仲識得錫錫同飛吻。


潼潼仲識得整古做怪,叫佢叫媽媽GOODNIGHT,佢會特登叫哂所有人剩係叫剩媽媽。 


 


嘩~~ 原來咁樣寫都好多野寫同好長架喎!


1 則留言:

  1. 或者我個人長氣得滯, 妳點算寫得長呀!
    潼潼發脾氣都咁斯文有禮ger!  小怡發起嚟係嘈到屋都震 a !
    [版主回覆11/16/2008 01:30:00]睇情況啦,有時佢俾人話果陣,佢激氣既時候就會打人發洩架喇 (不過其實我又覺得佢唔係真係打,只係佢好嬲唔知點發洩,所以會搵其它人「拍」一下,不過我地都會喝止佢)

    回覆刪除