2008年9月7日 星期日

大角咀體育館playroom

岩岩一期既baby-mo雜誌有介紹公共playroom,睇完之後覺得幾正喎!即刻上網搵資料,睇下最近屋企既playroom係邊。不過我發現香港政府d野都好神奇,d康樂設施全部位置偏遠,一d都唔便民。


星期日番北角同屋企人飲完茶,就諗住近近地去渣華道果邊既playroom俾潼潼玩下啦。點知去到見到非常失望,入面幾乎只係一大片空地俾小朋友走黎走去,無乜設施。 o係我同潼潼爸商量完之後,把心一橫,去全港最大既公共playroom - 大角咀體育館既兒童遊戲室。


我地搭港鐵去到奧運站,然後就步行過去,都要差不多15分鐘。長途拔涉咁過到黎,見到個playroom真係好正喎!可惜原來個playroom只可以俾25位小朋友入去玩。我地去到已經滿哂額,要等下一場。真係好無奈,走又唔係,唔走又唔係。 見到個playroom咁吸引,真係唔捨得走,而且我地仲要係專程而黎,咁樣黎到又走真係好唔抵,所以都係決定排隊


 不負眾望,潼潼係個playroom入面真係玩得好開心呀!!潼潼爸見潼潼玩得咁開心,仲同潼潼連續玩足兩場。潼潼媽投降喇.....



潼潼爸話值得再去 (不過初初話要等果陣又唔係咁講既)。


不過我地下一站將會係香港中央圖書館入面既「玩具圖書館」


1 則留言:

  1. D 設施比我哋呢區好好多.  潼潼好好喎, 佢對住小朋友都唔怕, 肯一齊玩, 又玩得投入, 叻叻.
    中央個玩具圖書館, 相信係全香港最難book ger.  要一個星期前預約, 仲未必約到喎.  啱啱過咗暑假, 情況可能會好d ger.  但係要約週未, 依然會難. 難. 難.  所以, 好多人會親臨現場執死鷄.  但係, 都要一早去輪, 因為死鷄都要排隊呀.
    [版主回覆09/10/2008 14:04:00]我諗呢間既設施係全港最好架喇,我去北角果間都唔係好掂。
    玩具圖書館我已經BOOK左喇。  基本上我要半個鐘內不停REDIAL先打通電話咋。

    回覆刪除