2008年9月20日 星期六

20個月

遲來的報告:潼潼20個月大,身高82cm,牙仔依然係門前8隻,入面見到有幾隻正在出緊。


潼潼20個月大。講說話既能力進步唔少。而家識講好多野喇:GOOD NIGHT﹑GOOD MORNING﹑SEE YOU等等英文字詞會講;有次叫佢拎野俾姐姐,姐姐同潼潼講「唔該」,潼潼會回番一句「唔駛唔該」;又有時會聽到潼潼講一D簡單既短句,例如「食餅」。雖然識講咁多野,不過閒時都仲係講BB話。


另一方面,由於呢個時候潼潼既既學習能力好強,我地大人既一言一行都要特別小心。好似大人講野「扯扯」聲﹑用扶手電梯時其中一隻腳企高一級﹑用腳踢埋個櫃門,呢D小動作潼潼都學埋,我見到都會出聲要大人留意。


另外最令人頭痛既,係潼潼既小姐脾氣。雖則話佢呢個年紀唔識表達自己,所以「脾氣」既問題係呢個年紀既小朋友黎講係好普遍,不過總不能就咁由得佢任意妄為。我就係姨媽到學本領 - 大人絕不能妥協。其實呢招係書本上總會有提到,但係未經過實戰原來真係好難識得運用番出黎。今日再努力嘗試,已經有兩次成功既經驗,繼續努力。


 


今日發生左一件頗有趣既小故事:


潼潼今日又玩我個銀包,係我銀包裡面拎出左一張20蚊紙,然後將張銀紙俾左姐姐。我地初初只以為潼潼求其拎左D野出黎玩,但當我準備將張銀紙放番入銀包既時候,潼潼就扭計喇!哦~~ 原來係因為有時我會俾錢叫姐姐落樓下幫我買少少野既時候,會順便俾潼潼跟埋落去走一走,所以潼潼就將「俾錢」同「落街」呢兩個動作連結埋一齊:佢想落街,所以俾錢姐姐。哈哈,潼潼呢個道理幾有趣。


 


1 則留言: