2008年9月15日 星期一

玩具圖書館

今日帶潼潼去香港中央圖書館入面既玩具圖書館玩。


睇介紹入面既相,覺得個玩具圖書館好靚好似好好玩咁,令我非常期待。為左遷就潼潼既午睡時間,我約左四點鐘果場,但係依然好趕。潼潼差不多兩點先肯訓,訓到三點已經俾我地叫醒出街。


入到玩具圖書館,唔係想像中咁吸引。所謂既專人指導,其實極其量只係幫你揀玩具。唔要「專人指導」的話,你可以自己諗 / 自己睇目錄揀完玩具叫佢地拎俾你。而且只有45分鐘既時間玩玩具,等潼潼媽再花d時間去純習呢個圖書館既運作之後,真係唔知玩左d乜。總括黎講,我覺得唔係太值得花時間同車錢過去玩囉!又或者話,呢個玩具圖書館唔適合潼潼呢個年紀既小朋友使用。


一場黎到,唯有拍個照留念。



1 則留言:

  1. 咁差?  我都兩年冇同大怡去玩囉.  小怡就未去過潻.  但記憶中, 當時d 玩具種有好多, 好適合佢哋玩.  相比我呢區個遊戲室, 簡直係天同地ger 分別.
    [版主回覆09/17/2008 23:14:00]好多,但係要問佢地拎囉!我初去到又毫不頭緒。潼潼亦不見得玩得特別興奮。都係去出面D PLAYROOM走黎走去開心D咁喎!

    回覆刪除