2008年9月9日 星期二

記「仇」?

一直以為小朋友是最不記仇兼最寬宏大量的。但係....


昨晚潼潼搗蛋玩燈掣既時候,潼潼媽將潼潼抱到爸爸面前。潼潼怕爸爸,爸爸未有重責潼潼已經大喊起上黎。潼潼最叻撒姐姐嬌,於是又係度扭計要姐姐呵,我卻將潼潼抱入房要佢訓覺,點知入到房見到爸爸又喊餐飽。最後都係要姐姐陪佢先訓覺,潼潼媽同佢講goodnight佢都擰願背唔啋。 到半夜仲訓訓下喊醒要搵姐姐添。


以為事情就咁樣過去,點知今晚放工番屋企,潼潼竟然見到我就調頭走,硬要黐住姐姐,連我撩佢玩佢都唔理。我用盡方法,駛出絕招 - 高科技產品:電腦同攝錄機,先引到潼潼肯啋下我。


一直以黎,潼潼都表現得好「有性格」,有時你強逼佢做某d事情,用盡方法利誘,佢都唔會做。可以調教嗎?我覺得好似今晚呢種「高姿態」既表現,絕對唔係大人可以教出黎,要佢真係記得你曾經「出賣」過佢先可以。


睇黎要調教既可能唔係潼潼,而係要調教自己。我地對潼潼既教導方法,似乎不能用硬功的了。


 


 


5 則留言:

  1. 咁可能要姐姐配合埋你地 , 你地鬧潼潼 , 連姐姐都唔可以理佢 ~

    回覆刪除
  2. 晴晴豬講得無錯架,如果你地鬧潼潼,跟住姐姐就呵番,咁小朋友唔會知自己錯,因為有人做佢back up,佢會覺得係你唔順佢意,係你有問題唔係佢!
    我鬧小BB時,公公婆婆都會識做唔出聲,一係就幫我口,一係就我抱BB去一角,單對單,喊又好叫又好,哄又好鬧又好,都係單對單!一係就要BB say sorry先收手,一係就比我引開左注意力唔記得左自己扭緊計!嘻!

    回覆刪除
  3. yes!!!! 真係要大家配合先得, 唔可以一個做好人, 一個做衰人。我家晴晴有爺爺, 嫲嫲係度就會曳, 我鬧親佢都會捉佢入房, 任何人都無得幫

    回覆刪除
  4. 其實通常我地教訓緊潼潼既時候姐姐都好識做唔會理,不過潼潼依然會搵姐姐囉!不過都人之常情黎既。

    回覆刪除
  5. 希望大個唔好咁臭脾氣啦!
    [版主回覆09/17/2008 23:12:00]真係唔知點解喎.... 呢兩日都做小魔怪,有時真係想狠狠地教訓佢一餐,不過我都盡量刻制住,要自己忍耐。

    回覆刪除