2008年1月21日 星期一

巧遇blog友

潼潼打針後發燒再加上傷風流鼻水,雖然天氣放晴,難得一見太陽,潼潼爸仍是反對我帶潼潼落樓下逛。只不過係我堅持之下,潼潼爸唯有著我只准帶潼潼到樓下走,而且唔准幫潼潼除帽。 落到樓下,風的確唔細,有太陽照住既地方亦唔多。但憑經驗,一般情況下我屋企樓下都係比外面還要大風。所以我冒險一試,帶潼潼到屋苑外面既公園仔走一趟。


走出屋苑之外,果然天氣大好,我總感覺到有d熱添!太好喇!可以俾潼潼玩一下,舒展一下,唔駛全日困係屋企面嘛!


到兒童遊樂場之後我就放低潼潼由得佢自己玩。佢剛走到一個轉轉板度諗住用手撥之際,就俾正係度玩緊既小朋友推開佢,本來都無乜野,公園入面總會有d小霸王,一般情況下潼潼都未識得對佢地既霸王行為有任何反應。只不過呢個時候,個小朋友既媽媽即時好惡咁喝止住果個小朋友唔准推人,潼潼見到就即時轉身過黎要我抱,之後仲放聲大哭!原來佢係俾果位媽媽嚇親,以為人地鬧佢呢! 經此一役,潼潼全程係公園都比較膽怯,有時玩玩下都會走過黎要我抱。


係陪潼潼玩其間,留意到一位小朋友特別面熟,我望左個小朋友好幾眼都未太確定。係呢個時候,就聽到有人問:「你係咪潼潼呀?」「係呀!」我聽到呢位太太咁問,開始確定自己係無認錯人,「佢係咪日希呀?」係呀!佢就係日希喇!佢就係我從blog度認識既日希喇!而面前呢位太太咪就係日希媽媽囉!哈哈!原來咁都可以碰到從blog度認識既blog友,感覺好有趣。


我同日希媽媽只係閒聊左幾句,然後又各自顧住照顧自己既小朋友,走既時候都未有同日希媽媽講再見。唔好意思啊日希媽媽!


3 則留言:

  1. Nice to meet you 我地應該仲會有好多機會碰面
    [版主回覆01/23/2008 00:48:00]相信係喇!其實我都經常到附近個商場行。

    回覆刪除
  2. 而家潼潼無事嗎? 其實小朋友病得唔係太嚴重, 去戶外走走, 曬下太陽, 精神都會好d
    [版主回覆01/23/2008 00:50:00]潼潼無事喇!多謝關心!我都覺得潼潼出外走走﹑曬曬太陽之後,連傷風都好左喇!

    回覆刪除
  3. 潼潼好番晒未?
    我帶晴晴去公園,都好驚遇到啲霸道既小朋友。
    [版主回覆01/24/2008 01:05:00]潼潼好番喇!
    雖然我都唔鐘意果d霸道既小朋友,不過我覺得俾潼潼認識各類型既人都係好事,而且暫時潼潼都未識反應,俾人蝦都唔知咩事。

    回覆刪除