2007年10月24日 星期三

童心

早前買左幾本圖畫書番黎俾潼潼睇,希望佢平時係屋企唔會咁無聊,係度浪費哂d時間。可惜潼潼興趣不大,當我係佢面前翻開書本,佢就要走開,或者拎住書本亂搖。


尋晚我又拎起圖畫書俾佢睇,我同佢講「獅子」,跟住對佢「吼」一聲,話俾佢知係獅子既叫聲。潼潼聽到我發出奇怪既聲音就係度笑。我見佢笑得咁開心,我又翻去其它動物既一頁,繼續扮其它動物既叫聲。潼潼每聽到我發出古怪既聲音就好開心係度笑。雖然我唔知佢有無留意入面既圖畫,但係起碼吸引到佢既注意力。


原來教育小朋友,都要懷有一份「童心」,要識得同佢一齊玩。太正經地說教係行唔通。學會從遊戲中學習,係做家長重要既一課。



沒有留言:

張貼留言