2007年10月10日 星期三

理所當然??

YAHOO BLOG更新了版面,加入了新功能。我暫不評論對「革新」後的好與壞。反而對各BLOGGER有一點點的意見。


我使用YAHOO BLOG的目的很簡單,只是想紀錄自己跟寶貝女兒的生活逸事,讓好友們跟我一同分享我的喜悅以外,更是希望將來待女兒長大以後,能夠一起回味過往的日子。因此對於YAOO BLOG的功能反而沒有太大的要求,反正我能貼相片及播放VIDEO就好了。對於甚麼加強回應功能﹑播放多媒體.. 之類之類的,我倒不太介意,就當是一個BONUS罷!


看其它BLOGGER對今次革新的反應,反而使我感到很嚇人。有些BLOGGER是一窩蜂的在謾罵,不留有半點情面;有些更是重複又重複的在回應同一段說話,像是誓要攻陷人家的伺服器,來個兩敗俱傷。雖然這個年代,我們也經常學著劉德華的在說:「今時今日咁既服務態度係唔得既!」但是要知道,我們現在是享用人家免費提供的服務啊!總不能事事太理所當然的要求別人罷?而且這樣沒頭沒腦的在罵,亦顯得自己沒甚教養。倘有不滿,怎麼不能夠包容一點,客氣一點的提出呢?


若真的認為YAHOO BLOG實在差的無藥可救,大可轉用其它網站提供的網誌服務好了。


 


7 則留言:

  1. 你要明白...問題是現在新版真的令大家有很多很多的不便,所以大家才這麼的不高興...
    " 享用人家免費提供的服務 .".. 但Yahoo也是籍Y!BLOG 去增加人流,令更多廣告放落在Yahoo ...留意你的 網誌下面有click去廣告客戶的hl!!!
    " 大可轉用其它網站提供的網誌服務 "... 那之前放上去的網誌是否要一筆勾消??以往交流開的BLOG友就不再來往??
     

    回覆刪除
  2. 你睇!!我俾你個回應本來用Underline功能來Quota左你個兩句..
    1)享用人家免費提供的服務
    2)亦大可轉用其它網站提供的網誌服務
    而家不翼而飛!!

    回覆刪除
  3. 阿拔你好
    一個新的系統有點BUG亦在所難免,即使MICROSOFT經過長時間研發出產的軟件亦有機會有BUG,又何況YAHOO只是用了短時間去作更新。有意見才有進步,用家發表個人意見並無不可,只是看見部份人的反應實在太激烈,令人反感,而且亦不見得對事情會有多大幫助。
    說實在的,這次更新的版面及功能有一些的確有點令人摸不著頭腦,不過還是可以冷靜的提出意見罷!希望大家都能夠給點耐性,讓YAHOO小編輯慢慢的更正錯誤吧!上一次更新的時候還不是這樣逐步把問題更正過來嗎?

    回覆刪除
  4. 情情~ 有咁多人投訴 yahoo! blog 係有原因的. 我發現我一 login 左之後, 再去睇其他 yahoo! blog 就會出現問題. load 極都 load 唔到我想去既 blog, 只係不停咁出兩個畫面. 一個係我自己個 blog 首頁, 一個係 申請新 blog 畫面. 仲要唔係出面一次半次...  係我不停地 reflash, 去唔同既 yahoo!blog 都有同一個情況發生. 最後要我 logout 左, 先可以去到我想去既 yahoo!blog , 同返黎呢度留言 . 我覺得咁樣好討厭呢, 真係火都黎埋呀!!

    回覆刪除
  5. 貓~ 唔知點解你所講既問題我都無出現過。
    其實我係想話,唔係唔俾發表意見,但係見到d人真係鬧得好過份,好得人驚,完全唔識尊重人,衰d講句,真係無當過你係一個人。可能而家做左人阿媽就特別婆媽d,我見到而家d人可以鬧人鬧到連「潑婦」一詞都比唔上,我就會覺得如果自己個囡都係咁就真係唔知點算。
    我都覺得今次更新有不盡善之處,亦有d地方改得比較奇怪,大家可以提出意見並無不可。只係如果你有耐性睇多幾個留言,或者你會明白我想講乜。

    回覆刪除
  6. 每一次yahoo blog更新都會有d怪毛病,佢地唔事情自己試清楚就改,的確係佢地既問題。不過我見佢地每次都有盡力fix番d問題,要人改都要俾d時間人地做野架。佢地一味剩係鬧人地唔回應,咁你叫人地回應你地幾千個msg好丫,定係實在d去fix番d問題實際d呢?

    回覆刪除
  7. 情情, 我都覺得只要佢地肯改, 肯跟進就 ok 了. 我都唔明點解我會有咁既問題   可能佢知我成日唔返自己 blog update 所以係咁出果個畫面, 叫我記住自己有個 blog 係 yahoo! 啦

    回覆刪除