2007年10月4日 星期四

走路了

潼潼8個多月開始學走步,到現在已進步了不少,但要拍攝下來倒不易,今天終於在潼潼爸協助下拍得潼潼學走路的片段。




不過潼潼似乎對於被爸爸叫作「傻潼」﹑「傻瓜」感到很不滿呢!

12 則留言:

  1. 真係值得再三為潼潼擊掌!  真係叻女, 加油呀小潼潼, 姨姨為妳打氣!

    回覆刪除
  2. 潼潼好叻女喎!!! 真係要讚讚佢呀!!! 津津佢怕死呀!, 成13個月先肯放開手

    回覆刪除
  3. 真係唔知點解潼潼對行既意慾咁強,定係姐姐平時有特訓佢呢

    回覆刪除
  4. 潼 潼 真 係 好 叻 wor~ 都 行 得 幾 步 呀~~ 韓 管 家 睇 完 係 咁 叫 我 黎 睇 呀~ 睇 黎 韓 管 家 睇 中 左 你 個 女 wor~~  

    回覆刪除
  5. 哈哈哈~~ 快d整番個俾韓管家玩下啦!睇住小朋友長大,由一舊飯到而家好似乜都識咁,真係感覺好神奇架!

    回覆刪除
  6. 我 怕 到 時 無 人 理 我, OR 我 已經 俾 人 激 死 左 都 唔 定~ HAHA

    回覆刪除
  7. 嘩潼潼媽, blog頂加d相相仲正呀!  可惜我係電腦白痴, 唔識換wall paper 更加唔識加相

    回覆刪除
  8. JPG~ 放開D啦!船到橋頭自然直,你總得面對現實。哈哈! 怡怡媽~ 我都無整圖既軟件,所以只係勉強咁用word同小畫家完成上面既標題,而且係未完成呢!

    回覆刪除
  9. 好 難 講 wor~ 唔 一 定 直, 可 能 斷 左 都 未 定 呢~ 而 家 婚 都 未 結, 生 BB 太 長 遠 喇~~ 我 阿 媽 尋 日 話 100 張 西 餅 卡 都 話 唔 夠, 好 多 都 話 要 俾 4-5 張 PER PERSON, 又 話 唐 餅 一 俾 要 俾 8 個, SHORT SHORT 地 既.. 嘈 到 我 唔 想 結... 仲 話 出 門 又 要 耍 米, 又 點 點 , 又 要 點... 不 過 明 明 講 好 唔 洗 著 掛...真 係 好 鬼 煩.. 都 唔 知 點 解 要 迫 我 攪 咁 多 野...早 知 一 早 話 旅 行 結 婚 算 

    回覆刪除
  10. 一個人四五張?有無咁跨?最多d親d既長輩俾兩張唶。不過攪開左個頭,上左賊船走唔甩架喇!

    回覆刪除
  11. 我 都 覺 得 俾 4-5 張 有 d short, 佢 仲 未 計 唐 餅 wor... 不 過 我 個 妹 叫 我 就 佢 wor.. 唔 好 因 為 小 事 而 唔 開 心... 我 覺 得 佢 呢 d 野 都 攪 都 咁, 唔 知 仲 有 咩 野 short 既 諗 頭 未 做 出 黎...

    回覆刪除
  12. 算啦! 呢d野都係一次過既唶!

    回覆刪除