2006年11月13日 星期一

8個月了

 

時間往往都係不知不覺間流逝,尤其是當你望番轉頭既時候,

先會驚覺原來佢真係跑得咁快。

轉眼間,肚入面既bb已經8個月大喇

 

8個月,終於出現左豬仔手﹑豬仔腳(水腫)。

手指好似屈唔埋咁,手指關節會有少少痛。

對腳唔知幾時開始”長大了”,又要特意買過一對新o既球鞋。

還好,自從我每晚訓覺把雙腳墊高之後,小腿抽筋o既現象得到改善。

我o既肚仔亦都大左唔少,不過其實比起好多大肚婆,

其實亦都唔算太大,所以應該都唔算太辛苦。

只係....... 3年前有次自己懶勤力咁學人做運動,又唔做熱身,可能因為咁扭親。

而家馱住左b女,令到舊患復發,痛得我要死,簡直寸步難行,坐立不安。 

因為太痛,走路既速度好似一個老婆婆,有時甚至要企係度休息一行先行到。

 

今日番去做產前檢查,醫生都主動問我點解好似行得咁辛苦。

我將情況同醫生講左,佢就俾左d止痛藥同冬青油藥膏我,

仲排左期俾我下星期去做物理治療。

不過仲有兩個月b囡先出世。唔知我可以捱得幾耐呢?

 

 

p.s. 增磅共18磅,肚腩36"

 

 


5 則留言:

  1. 增磅得唔錯啊!到時記住通知我啊!我好想買d cute cute bb衫過佢呀!記住做個開心媽咪,俾d信心老公,都俾d信心自己!知嘛!

    回覆刪除
  2. 其實只係3個星期,竟然重左5磅,真係嚇鬼死......

    回覆刪除
  3. 算幾好架啦!個bb女一定會健健康康者!!你打算幾時會入定院等生呀?到時通知我喎!

    回覆刪除
  4. 好野, 就生得 ! 有咩要幫手記住出聲呀 !  

    回覆刪除
  5. 幾時作動咪幾時入院囉,剖腹生就話有得揀唶   其實都無乜要幫手o既 ,不過個人懶下懶下咁 b女d野雖然買得7788,但係仲未幫佢執好d

    回覆刪除