2006年11月22日 星期三

32週,好辛苦.... :(


你睇下我,肚腩圓圓,係咪大左好多呢?我都覺呢個幾月黎個肚大得好快。

唔知個肚臍遲d會唔會消失呢?不過最緊要唔好凸肚臍就得喇 ,好肉酸架嘛!


 雖然個肚係咁大,但係而家都算圓滑,無肚紋架!

可能咁係因為我比較少打側訓既原故啦,因為聽人講側訓好易有肚紋架。

我個b女又曳曳,我一打側訓佢就猛咁踢,做就左我唔會打側訓囉。

但係亦可能係因為無打側訓而壓親條腰,每次想轉身條腰都好痛呢。 

 

除此之外,而家行路都覺得好辛苦,辛苦到唔想出街。

已經唔識分係因為舊患定係因為馱住阿囡,而家行路真係好辛苦好痛,要行得好慢好慢。

每朝番工要慢動作起身,心怕動作太快會因對腳無力而跌親。

又要預早出門口,對腳好似無力咁,行唔得快。

仲有個股關節位行路會痛,有時痛到連大腿內側o既肌肉都痛埋,真係好痛苦呀 >_<

唔怪得之d準媽媽臨生果個月成日嗌住想寶寶快d出世啦。

 

聽日去做物理治療,希望情況會好轉啦,不停食止痛藥都唔係辦法呀!

 


14 則留言:

  1. 點解個肚有條直紋既??

    回覆刪除
  2. 早幾個月已經有架喇,我之前都有個網誌提過架 好似叫中分線,大肚係會自然出現架,上講座都有提過,但係我都唔知點解會咁。

    回覆刪除
  3. 呀~ 仲有呀,見唔見到我對豬手呀?  而家手腫腳腫呢!d手指好似屈唔埋咁呀。

    回覆刪除
  4. 我都聽過話條直紋係比肚皮去伸展到咁大架 !!!

    回覆刪除
  5. 咁即係點呀?即係可以伸展到幾大呀?

    回覆刪除
  6. 我見到呀!咁生完仲會唔會係到架條紋?

    回覆刪除
  7. 呢條直紋生完應該無架喇,不過如果出現妊娠紋就未必收得番喎。

    回覆刪除
  8. 妊娠紋又係咩黎架?點讀架呢隻字?

    回覆刪除
  9. 有邊讀邊啦 孕婦腹部快速膨脹而引起。當皮膚被撐開時,表皮和真皮這兩層組織還有能力配合腹圍擴展的速度,但皮下組織就無法跟得上腹部膨大的速度,于是皮膚的彈性組織經不起擴張就發生了斷裂,整體表現為皮膚上出現紫色或淡紅色、凹陷的、平行的不規則裂紋,這就是妊娠紋。 妊娠紋好醜樣架,不過未必個個都會有o既  

    回覆刪除
  10. 我個d紅色突起好似紅虫咁, 好痕 R 損晒 生完變成白色, 都會有少少突起 而家差不多兩年了, 平滑左但白色痕仍在 女女會長大, 樣子會變, 與我既距離變得越黎越遠, 不再親近 但呢D變將會陪伴我渡過埋下半世, 係女女比我不會退去既紀念品

    回覆刪除
  11. 你個肚仲細可以向天訓, 再大D就會迫住你一定要側身訓架喇 否則會壓住你D內藏, 同埋腰骨都會受唔住 你需要傾身訓時可以用我比你個三角墊放係肚下面, 腰既負苛會無咁重 落床後唔好咁快行, 因為未定神會暈, 而且腰會受唔住 坐一陣再企一陣先好行 要傾身起, 唔好做SIT-UP咁一野彈起

    回覆刪除
  12. 下?咁如果本身好瘦,條紋咪仲勁囉!

    回覆刪除
  13. 回應CLARE~ 先兩歲就話有距離.... 好唏噓咁..... :( 其實我而家雖然向天訓,但其實我都要搵野墊住條腰,不過都會轉下身,用你個三角枕頭打側訓。 但係真係比較鐘意向天訓囉,因為阿囡會無咁反斗架 其實好彩我個肚都唔係好大,希望之後都唔會太辛苦。   回應小衰婆~ 其實我唔真係唔知身型瘦肥係咪會影響肚紋o既出現 不過我諗係個肚無咁大,承受既o壓力細d的話,出現肚紋o既機會都會細d囉

    回覆刪除
  14. 凸肚臍係好肉酸,但聽人講凸肚臍係生仔咁解喎!

    回覆刪除