2006年10月24日 星期二

成為真正大肚婆

 

懷孕已經29週,我終於成為一個真真正正既大肚婆喇。

 

由懷孕初期開始,幾乎所有害喜現象都從未係我身上出現過。

我飲食正常,無作嘔作悶,極其量係額上多了點點暗瘡。

老公成日話我駄得舒服。

 

但係呢幾個星期開始作怪喇。

腰骨痛﹑怕熱 (只是比從前怕熱,其實仍是怕冷一族)

尿頻﹑抽筋等時有發生,手腳開始出現少許水腫情況。

我終於成為一個真正既大肚婆喇,我係咪應該覺得高興呢?哈哈!

 

呢個時候令我感到最有趣既,就係睇住自己既肚皮起起伏伏,好似波浪咁。

哈哈阿囡,你咁快想同我玩遊戲嗎?

 

(懷孕29週,體重增加共13磅)


2 則留言:

  1. hahaha你終於感受到大肚既苦與樂! BB好活躍播!有時會頂到好鬼痛架

    回覆刪除
  2. 再食多d野啦!肥多d先得架嘛!!!!好期待!好期待啊!!

    回覆刪除