2006年11月16日 星期四

LIFE STYLE



其實我都幾鐘意行街睇D家用品同傢俱咁

大約三年前,剛結婚無耐,行過一間普通燈飾公司,

就見到下面盞燈減價,只售200多元,雖然係陳列品,但係我同老公都覺得好抵好靚。

所以就將佢搬左番屋企。

三年後,可能老公見靚野多左,就對呢盞燈睇厭,話好想換過第二盞燈。

其實而家出面好多呢類型o既座地燈,只係價錢都唔平。

當你去d傢俬名鋪,更加會見到款式差唔多既座地燈,但價錢幾乎要達千元。

但係其實如果有機會到泰國旅遊的話,你會見到街上到處有呢類o既燈,而且價錢極便宜。

所以我一直唔捨得用接近千元換過第二盞燈,而且亦覺得呢盞藤燈的確不俗呀!

 

http://www.clipperworkshop.com/ 呢間clipper workshop我都幾鐘意去睇佢地o既產品

試過買過d盛盤的確幾好用,但係其實價錢對於我地黎講都幾貴。

通常會等至減價先捨得到呢間店購物,其餘大部份o既時間都只係入去逛逛。

老公就好鐘意呢間店o既座地燈,但係都係因為價錢問題,一直都只係"遠觀"。

 

近幾個月呢間店既分店都做緊大減價,我地都分唔清佢地係執笠還是清舊貨後重新轉換產品風格。

我地每次經過都會入去睇下有咩平野,零零碎碎咁買o左d文具﹑挽袋﹑手錶等等。

但係幾過月以黎,一直都唔見佢有將座地燈擺出o黎賣。

今日再次經過,竟然俾我地見到終於擺左d燈出黎喇,

最雀躍o既當然係我老公啦,佢一問之下,知道各類座地燈都不高於二百大元,

嘩!!呢個價錢我都覺得係超值呀!!!我地緊係唔會放過呢個機會,

將呢盞新o既座地燈搬番屋企喇,價錢都只係$164.00咋 。

 

將佢搬番屋企o既路上,老公都興奮得不得了。亦都難怪,咁o既價錢買到呢支燈,又實在好抵。


12 則留言:

  1. 唔錯 ! 新呢支有風格d !

    回覆刪除
  2. 有無興趣買番支,一個人住最好既好處就係可以間屋想點佈置就點佈置。

    回覆刪除
  3. 噢!你鍾意呢間野啊!我之前有朋友係個度做Merchan架!不過而家冇做lu!

    回覆刪除
  4. 我想大執添啦 !!!! 哈哈哈 )))) 我幾鍾意你屋企個地板 >.< 我都鍾意咁既色呀, 不過果時慳錢, 所以用番舊既木地板咋。

    回覆刪除
  5. 小衰婆 2006/11/20 11:01:50 /


    噢!你鍾意呢間野啊!我之前有朋友係個度做Merchan架!不過而家冇做lu!
     
    我覺得呢間野出o既產品都幾有味道,幾好架
     

    Queen 2006/11/20 13:19:34 /



    我想大執添啦 !!!! 哈哈哈 ))))
    我幾鍾意你屋企個地板 >.< 我都鍾意咁既色呀, 不過果時慳錢, 所以用番舊既木地板咋。
    呢d地板好呀,勝在易打理嘛,不過整過哂又麻煩又花錢喎

    回覆刪除
  6. ok架都!我朋友都拎左唔少野返黎用!不過佢話好多野來貨都好平下!

    回覆刪除
  7. 呢盞燈原價都8xx啦,我覺得呢個價錢真係買唔落手,泰國真係好平架咋。

    回覆刪除
  8. 咁貴,你地都買?仲唔儲返個錢....

    回覆刪除
  9. 你無睇清楚我上面寫咩,盞燈減價後係$164咋

    回覆刪除
  10. 我今日問過佢呀,佢話係tailand入架喎!

    回覆刪除
  11. 泰國買的話佢都賺得好甘喎。

    回覆刪除
  12. 咁我就唔知道啦!!

    回覆刪除