2006年9月3日 星期日

頑皮寶寶

尋晚訓覺又發夢見到我既寶寶,

可能漸漸接近預產期,夢見寶寶既次數都開始多。

但係唔知點解,每次夢到佢都唔係咁聽我話,

好似總要同我作對咁。

仲要係一個初生寶寶就竟然已經識得同我作對,實在太豈有此理。

 

有了bb以後,莫講話要老公分擔,要佢支持都有點困難

似乎佢自己都接受唔到呢個事實,只會不斷逃避,

我亦不便再向佢多提,唯有靠自己一力承擔。

可能真係俾自己太大壓力,希望呢個真係只係一個夢,

而唔會成為事實啦。


7 則留言:

  1. 輕鬆o的丫! 你太緊張喇 ! 當佢真係見倒baby既時候, 佢就無得逃避架喇 ! 自己骨肉, 唔會唔理既 !    

    回覆刪除
  2. 我絕對明白你既壓力,其實我係真係擔心你地既將來生活,所以上次先提議同你講解一些我公司的事,不過見你老公好似唔多想理將來,完全冇為將來打算,所以我覺得呢方面既野都係同你講好d,起碼你會為個小朋友著想先!我都了解到你而家個壓力開始黎,再加上你老公唔定性既性格,不過希望你明白,你嫁佢之前都已經了解佢係咩人,希望你唔好受佢影響,影響左自己心情,對bb都唔好!你要保持心境開朗,如果情緒有問題,記住打俾我,我隨時為你分擔你既困擾!

    回覆刪除
  3. 我有時都會想,希望佢見到bb既時候真係會改變 會喜歡bb,個人會生性d。 而我自己呢,我覺得係情緒上係真係有d問題, 不過我而家已經做緊d野去幫自己, 希望真係可以幫到我,唔會由於我既負面情緒而影響到bb

    回覆刪除
  4. 我感受到,個晚同你傾計,雖然你沒有表達不滿,不過我感受到你的不安,沒安全感!你一定要令自己開朗一點,不要對他有期望,便不會有失望!我相信他還不太想面對現實,也不可以太迫他,我相信他只是在逃避!下次不如我們兩個人出來吧!不帶你的老公也不帶我的男友出來吧!

    回覆刪除
  5. 平時出黎嘻嘻哈哈還可以 同你咁樣出黎.... 只要講起或者想起... 我好容易會情緒失控....

    回覆刪除
  6. 今晚你好叻女!俾d信心自己,不要向消極的方向想知道嘛?未發生的事不要當作已發生,可能到那一天會有奇蹟!誰知道呢?有心事不防說出來,找找朋友,打電話給我們也可以,有需要幫手盡管打給我們吧!

    回覆刪除
  7. 做個開心媽咪啦 BB需要你!

    回覆刪除