2006年9月12日 星期二

母乳餵哺

如果可以的話,我是打算用母乳餵哺的。

老實的,我是信心不大,但會努力嘗試,

儘管只是一個月,我覺得對BB都是有益的。

(雖然老公覺得只餵哺一個月母乳對BB影響不大)

一個月後當回復上班工作,相信亦逼不得已要改用奶粉了。

 

上星期四上了一個產前講座是關於母乳餵哺的技巧。

從中學習到餵哺BB時的各種抱姿,還介紹了一些飲食上應注意的地方。

借這裏給自己一個備註。

 

(宜)上奶湯水:

木瓜花生煲魚湯

 

(忌)回奶食物:

麥芽,胚芽,豆豉,乳鴿,花旗蔘,椰菜,肝臟


8 則留言:

  1. 哦!原來呢d野都咁多學問!我真係唔識呀!

    回覆刪除
  2. 哈哈~~ 你唔知都好正常唶 話會回奶果d我都係佢講我先知咋

    回覆刪除
  3. 餵人奶要戒口, 戒得好清 唔可以食濃味野, 唔可以補。 唔可以食辛辣食物, 唔可以食咖喱。 蛋白質高的食物都唔可以食, 否則好易令到bb有敏感症 給你參考: http://discuss.com.hk/viewthread.php?tid=1463037&extra=page%3D1%26filter%3Ddigest

    回覆刪除
  4. 努力, 呢個真係一個好艱苦的工作! 真係好偉大。 BABYKINGDOM有一班媽媽都係經歷好多世俗目光仍然堅持用母乳餵BB 你有時時去看看囉

    回覆刪除
  5. 咁你要小心食野啦,我而家都周圍問緊有冇朋友既媽咪肯平d陪你坐月,不過暫未有答覆!

    回覆刪除
  6. 茄茄d資料好似仲詳細過我去聽講座果d,好犀利呀 不過其實我都怕自己餵唔到,盡力而為喇,而且我都只係諗住餵頭一個月 無人地D媽咪咁偉大呢   衰婆好犀利,連陪月都有辦法?唔該哂呀!

    回覆刪除
  7. 對唔住呀!今日佢答左話你家太遠了,我幫唔到你,我冇辦法架,只係希望盡我能力去幫輕你架咋!希望你可以少d壓力同煩惱!

    回覆刪除