2006年9月20日 星期三

輕磅BB

 

bb係我肚入面已經24週,即係6個月大喇,

尋日番左健康院做檢查,點知竟然要見醫生(平時檢查係毋需要見醫生)。

佢話我bb個size都合格,但係就偏細,

兩個星期後要再番去做多次檢查。

 

我都明白現階段我係需要非常注重營養o既吸收,

最近除左鮮奶以外,都開始煲下魚湯,仲有朝早早餐食隻雞蛋。

為左bb,希望我可以堅持落去,

係下次番去再檢查o既時候唔會俾人話bb偏細啦

我都想有個肥肥白白又好湊既可愛b囡架。

 

P.S. 已經分唔出肚腩定腰圍:33.5" 共增磅:9 LBS


10 則留言:

  1. bb重磅d好湊好多架~ 我媽成日咁講架!

    回覆刪除
  2. 訓多d啦, 訓多d bb會重d架! 唔好成日去玩喇

    回覆刪除
  3. 訓覺呢家野... 我都嘗試過想早訓,但係唔知點解攪下攪下又永遠都未試過可以十二點前上床。

    回覆刪除
  4. 早瞓要迫自己架 ! 我都係唔想自己諗咁多野所以迫自己早啲瞓 ! 又得左喎, 所以我依家都幾早瞓 !

    回覆刪除
  5. 食多d有營養既野,迫自己肥d,食多d,飲多d湯水!

    回覆刪除
  6. 湯水? 不如你煲黎俾我飲丫 :P 不過其實我都開始自己買D雞蛋平時烚黎食架喇

    回覆刪除
  7. 我識既話,我又唔介意煲呀!不過我係唔知岩岩生完有咩唔食得,有咩食得咋!不過返左香港後真係好少煮野,生疏了不小!

    回覆刪除
  8. 仲有一個絕招 就係 飲孕婦奶粉 + 超早訓 十個有九個飲孕婦奶粉都生肥b架。 雖然我當時就飲唔到奶, 但我就好早訓。 一放工就撻係床上, 就算訓唔著都迫自己合埋眼係床上面抖。 因為你唔休息, 亞b就唔可以休息架喇 你試諗下自己係水中係咁浪黎浪去喎, 然後亞媽又係咁講野好嘈。亞媽出街緊張興奮, 個心跳加快又好嘈播。 長期唔夠講, 無休息又點會肥呢?

    回覆刪除
  9. 我已經盡量多d休息架喇, 不過孕婦奶粉呢... 我成日形住好難飲 寧願飲鮮奶

    回覆刪除
  10. 我未飲過, 但我連鮮奶都飲唔到 我成日收到試用裝架喎, 你開包試用裝試下咪知囉 :目

    回覆刪除