2011年8月2日 星期二

網誌備份

最近YAHOO BLOG又話要升級喇!


每次YAHOO BLOG升級都引起唔少問題,攪到我都唔係好敢轉新版,等其它人做左白老鼠先。 今次升級,亦引發不少BLOG不安情緒,擔心之前寫落既BLOG會有部份唔見左。


其實唔講YAHOO BLOG係咪升級都好,其實我都有擔心過萬一發生咩意外,會無左以前落既BLOG,一直都好想為網誌整個備份。今次藉住YAHOO BLOG升級問題,就有BLOGGER介紹左個網誌備份既方法。我睇完之後就請我家專用技術人員幫我去執行,一次過下載哂九百幾篇網誌,今次真係開心又放心喇!


大家想為自己網誌整份BACKUP,不妨試試啊!


 


 


 


2 則留言:

  1. 我download完little0.5.5xpi但開唔到個檔案, 都唔知點算好...
    [版主回覆08/13/2011 08:22:00]唔好意思呀! 我睇完咁長既backup步驟已經將個偉大工程交左俾我家技術支援 - 我老公。你係d/l左個little0.5.5但裝唔到?

    回覆刪除
  2. 攪左大半日終於攪掂,而家放心晒!

    回覆刪除