2011年7月10日 星期日

情緒怪獸

最近呢半年,潼潼既脾氣差左好多。脾氣越黎越大﹑人越黎越惡﹑態度越黎越差,真係令到潼潼媽不知點算好。


呢兩日就更加過份,居然動手打爸爸同媽媽。


好細個已經教潼潼唔可以打人,我地更以身作則,教訓潼潼時都唔會打佢。所以一直以黎潼潼都好清楚唔可以打人,佢亦從來都無打人。呢兩日居然分別打過爸爸同媽媽,令到我地好氣憤,好惡咁教訓左潼潼一餐。


今晚睡前除左講故事,亦都好好的再給潼潼教育一番。不過我並無再次係潼潼面前碎碎唸,要話佢既之前都講左好多喇,我反而同佢一齊細數佢今日做得正確﹑值得嘉許既地方。我並唔想潼潼自己都認同自己係一個壞孩子,我要俾佢知道佢係好值得人愛既好孩子啊!


唔知呢個「賞識教育」成效會有幾大,不過睇住熟睡左既潼潼,佢依然係我可愛的女兒!


 


1 則留言:

  1. 賞識教育 -- 原來呢種方法叫賞識敎育!  好, 等我都試吓先!
    [版主回覆07/19/2011 00:35:00]賞識教育係多表揚,少(無)批評唶! 我呢種「賞識教育」唔知有無歪曲原意喎! 不過的而且確地,如果連小朋友都相信自己係壞孩子的話,孩子就好難有救。所以我都盡量把握機會去讚賞潼潼。

    回覆刪除