2011年7月22日 星期五

書展2011收穫

又到左一年一度去掃書既時候喇!經過幾年既努力,今年掃書掃得比往年冷靜,所以收穫亦唔多。


首先去兒童天地為潼潼掃故事書。今年無好似以往咁「弓」字形咁行成整個會場。除左幾個指定攤位之外,其它都係隨便路過就望望。


一入門口就見到木棉樹出版社既攤位。香港好既兒童讀物既出版社並唔多,晶晶係其中一家,不過D書好貴。而木棉樹既書就係另一間我覺得比較適合小朋友既出版社。米米日記之前已經買過一本俾潼潼喇! 入面內容好簡單,除左故事之外,我覺得比較適合剛學認字既小朋友。平時$35既米米日記,而家同其它指定圖書一齊買$100五本。另外一本「了不起的鼻子」,我覺得內容好好,有75折買左,都係$2X。



之後去左LONGMAN既攤位,買左$100六本(影相時漏左一本)。「小烏龜空中漫遊」同「田鼠搬家」係同一系列圖書既其中兩本,去年書展掃左其它幾本,只剩呢兩本搵唔到。今年潼潼指定要我搵埋呢兩本俾佢。因為$100六本,所以又選左另一系列的四本,希望明年唔駛又補番同系列既其它書啦。



以下呢本書既繁體版潼潼係讀N班時係學校借番黎睇過。屋企有同系列簡體版既另一本書,潼潼每次翻到背面見到呢本書都話要睇。今次書展竟然又係賣大陸書既攤位見到,純粹情誼結,幫潼潼買埋佢。



我自己左買左一本。呢本書係淘本見過,本來都想經淘寶訂,點知係書展見到就直接係書展買,$8X



呢本書都幾厚,係我買過既育兒書藉之中最厚既一本,見佢咁厚,頓時覺得好抵添!



雖然今年買左唔算多書,但係都由放工行到收檔十二點,連晚飯都無食過,真係好攰。果刻真係好想打斷隻腳坐電動輪椅。


沒有留言:

張貼留言