2010年6月9日 星期三

一齊病

呢幾日潼潼媽都有點咳,但係唔算嚴重,所以一直無乜點理。點知昨晚發燒,諗住食左葯早D訓就算,更叮囑潼潼夜晚唔可以爬過黎媽媽度一齊訓。到半夜,潼潼真係好乖無過黎訓,只係係度叫住「媽ME~ 媽ME~」我遞過手去拖住佢隻手仔。點知一拖,乜咁熱?原來連潼潼都發燒喇!仲103度添!呢排新聞又腸病毒,又手足口,我都唔敢掉以輕心,到朝早齊齊請假,然後去睇醫生。


去到診所,我趁機幫同潼潼磅下體重。都只係27磅,95cm高,實在太輕。環顧四周,診所內無人比潼潼更精神。入去見醫生時,醫生邊診症,潼潼邊玩玩具。就算側著身俾醫生聽聽筒﹑睇喉嚨,潼潼亦不放過,用一隻手去玩玩具。連醫生都忍唔住:「一陣先玩好無?咁都玩得一餐!」


番到屋企,潼潼緊係無事啦!


姐姐煲左粥,我話:「d粥好好味!」潼潼都話:「好好味。」不過最後佢依然係食唔哂(成日唔食野,又點會重丫)。我話:「你又話好好味既!點解食唔哂?」潼潼答我:「我係問你好唔好味唶!」平時講野唔見佢咁叻,駁咀就叻。


不過潼潼夠精神,證明佢無乜事,咁都係好既!


 


2 則留言:

  1. 最近真係好多小朋友手足口病, 要小心身體呀! 祝早日康復
    [版主回覆06/15/2010 00:02:00]我地小朋友都咁細,大家都小心啦!

    回覆刪除
  2. 係呀, 呢排d 病毒好緊要, 小心小心!

    回覆刪除