2010年6月3日 星期四

媽媽的生日

呢日係潼潼媽既生日。


中午跟同事一齊去鹿鳴春食飯。自從公司搬左以後,好耐無黎呢間老店食野喇!入面d伙計態度親切,野食又好味,最欣賞佢既甜品 - 高力豆沙同埋白合桃露。


之後仲有生日蛋糕添,係ZOE的生日蛋糕。老細話ZOE既蛋糕係佢食過最好味既!下面呢張亦係老細珍藏既賀咭。(咦?掛住影企鵝,原來影唔哂張咭添)上面有好多唔同年齡既企鵝架!你搵唔搵到自己年齡既企鵝呢?



最鐘意佢右下角果幾隻幼齡小企鵝。


仲有老細送既生日禮物。放係公司用,以後可以安心係公司慢慢做?



夜晚同潼潼媽一家人係APM食晚飯。食過晚飯後行商場時,姨媽送左對CROCS鞋俾潼潼。個衰妹,平時我話「NO」既野,佢會耍脾氣跟住話「唔要呀!媽媽話唔要呀!」。點知今次居然識同我唱反調,我話「唔要」,佢就大聲話「要」。睇黎潼潼真係好鐘意呢對鞋。



多謝姨媽!不過今日係潼潼生日咩?唔緊要啦!潼潼開心,媽媽一樣咁開心嘛!



就係咁,潼潼擁有左佢第一對正牌CROCS鞋喇!真係好貴.....潼潼媽一定唔捨得買,但係呢個款又真係好CUTE好靚!



2 則留言:

  1. 大怡剛剛換咗對Hello Kitty Crocs, 本來我都好想買潼潼呢對架, 但見整個鞋頭只得兩個小孔, 就連圍邊嗰排小孔都冇埋, 一定非常焗腳就放棄咗囉!  潼潼有冇腳汗架?
    [版主回覆06/07/2010 13:42:00]潼潼對腳好瘦,我諗應該無焗腳既問題。

    回覆刪除
  2. Oh I forget -- 補祝妳 日日都好似生日咁快樂, 稱心如意~!
    [版主回覆06/07/2010 13:44:00]多謝!其實到我地呢D年紀,生日都唔算得上乜野一回事啦!

    回覆刪除