2010年6月4日 星期五

六四燭光晚會

今年係我地第二年帶埋潼潼參加六四蠟光晚會。



真係好多人,我地係足球龍門架後面既位置蹣跚前進,行左好耐都差不多係原地踏步。



最後放棄,爬左欄杆出面既小路,我地就係路邊坐低。



真係好多人,路邊不斷有好多人走過,但佢地只能向前行,又無位坐低,但係都一樣要入黎表示支持。



至於潼潼呢!佢拎住蠟燭就成為不少拍友既拍攝對象,今晚好似做左大明星咁呢!



對於平反六四,其實潼潼媽都無乜寄望,我覺得呢D要用長時間由歷史去證明。只不過我覺得係發生過就發生過,唔鐘意聽到有人話「六四」係一個大話。「六四」當年係由新聞報導出黎,當時無人會懷疑。你會懷疑新聞報導的「九一一事件」係一個大話嗎?唔知點解到而家,會有年青人話「六四」係一個大話。


沒有留言:

張貼留言