2010年6月21日 星期一

珍惜玩具

一個非常不錯既經驗。


現世代既孩子,相信大家都唔否認佢地對玩具實在得來太易,所以唔懂得珍惜。


呢日潼潼要求玩爸爸收埋左好耐既KERORO軍曹情境玩具。爸爸見潼潼問左咁多次,所以應承左俾潼潼玩。不過再三叮囑潼潼要小心唔可以唔見(因為D小道具實在太細太細粒喇!)


潼潼有得玩當然開心啦!呢套情境玩具認真多道具。有食物﹑廚具﹑檯椅。D野可以俾KERORO拎上手架,全部細細粒,真係幾有趣。


同潼潼玩左一陣,潼潼媽入房換衫準備出街喇!


過左一陣,潼潼突然間喊住咁衝左入黎。我問佢咩事?佢又講唔到。聽爸爸講,原來潼潼想將KERORO放係椅坐低時,可能因為唔識用力「棘」實左,因為佢太夾硬黎所以啪一聲KERORO隻腳就甩左喇!爸爸複述當時既情況,潼潼果刻係呢住KERORO隻腳,重複之前既動作,口窒窒咁嘗試解釋點解KERORO隻腳甩左,然後爸爸側目瞥左佢一眼,佢就知衰,怕得喊住咁走左入黎搵我喇!


我諗起當時潼潼既反應,我真係覺得好想笑。


爸爸最後都整番好KERORO,問潼潼下次仲玩唔玩,潼潼都話唔敢玩喇! 爸爸仲話俾佢試下要珍惜D玩具都係好事喎!咁呢個我絕對認同既!潼潼真係無邊件玩具佢係特別珍惜架!


沒有留言:

張貼留言