2009年12月6日 星期日

K1面試 - 救世軍明德

12月5日 星期六


呢日潼潼要去救世軍明德幼稚園面試。呢一間幼稚園係區內名氣好大,收生全靠口脾,不用宣傳,聽聞已交表排隊等候入學既小朋友已接近800名。


去到呢間學校,老師好友善咁指示我地去洗手間同小朋友洗手,然後就進入班房老師指示潼潼可以拎玩具玩。由於潼潼已經番緊學前班,已懂得拎玩具既規矩 - 走到玩具架前將整籃既玩具拎出放係自己個位上,先再坐低玩玩具。期間老師走埋黎同潼潼打招呼,潼潼亦有對老師講早晨。然後老師過黎同潼潼一齊玩玩具,大家好似老朋友咁,有傾有講。(當然,老師其實係度考緊潼潼。)


潼潼玩玩下,又話要玩其它玩具。佢就聽從老師指示,先收拾好玩具,再拍好凳仔,然後將整籃玩具放回架上,再拎另一籃玩具。潼潼好多心,不斷咁換玩具,不過每次都好自動自覺咁先拍好凳,再將每一籃都放好,然後先拎玩具。


整個過程好順利,老師稱讚潼潼小肌肉發展唔錯,講野好叻,(呢點其實我唔係好認同 ) 亦欣賞佢離位時識拍好凳仔。


之後就係考潼潼媽既時候喇!


連埋我,一共有兩個家庭要進入另一個房間見校長。今日爸爸要上班,就只得潼潼媽一個應戰。


校長首先要我地講下係乜野吸引我地報讀佢地既學校,對學校有咩期望。我見另一位媽媽都係無乜反應,唯有先開口。


潼潼媽:「最初都係靠口脾,後黎都了解過你地間學校,著重訓練小朋友自理能力..... 行蒙特梳利...... 讓小朋友獨立思考,自我探索..... 」(咁多"..........." 係連我自己都唔係好記得自己講過D乜)


到另一位媽媽講,唔知果位媽媽係咪講錯左D乜(唯一肯定係佢將「蒙特梳利」講錯為「蒙特利梳」),抑或係因為校長唔喜歡佢無黎過學校既開放日,就係咁問左果位媽媽好多好多問題,又問佢了解學校幾多,又問佢小朋友發脾氣會點做,問左好多好多,問到潼潼媽心裡都有點慌,盤算緊自己到時應該如何回答。但係又奇怪,校長再問我果陣又只係一句起兩句止,仲好滿意咁對我微笑。


另一方面,潼潼又出奇地合作。因為係校長同家長對話既時候,小朋友亦要坐係度,但係就無任何玩具,只係坐係旁邊等。當另一位小朋友係度扭計既時候,潼潼就由頭到尾都好乖咁靜靜坐係度。所以當我地完成整過面談之後,校長亦讚賞潼潼。


整個面試就咁結束左。


雖然潼潼媽已經俾左青衣商會既留位費,不過去完救世軍明德之後,見到學校對每一個小朋友既面試都咁認真,又心多多唔知邊間好......


總括而言,比較兩間學校,我覺得青衣商會係學術成績上會比較優勝,而救世軍明德係比較注重小朋友個人能力及品行既培養。應該點抉擇呢?


點都好啦!都係要等面試結果先再決定。


 


(P.S. 雖然潼潼已經再無發燒,不過依然咳同有鼻水,繼續做喝睡寶寶。)


2 則留言:

  1. 照咁睇潼潼十拿九穩入到呢間喇.  妳唔係一直都鐘情蒙特梳利敎學法咩? 
    [版主回覆12/08/2009 23:27:00]但係我又鐘意青商會有出外表演既機會,可以俾小朋友見識下。

    回覆刪除
  2. 原來呢間學校咁好,我之前都無留意過。我估呢間學校應該好大機會收潼潼。
    [版主回覆12/08/2009 23:27:00]其實將軍澳好既幼稚園都唔少,而家晴晴果間都應該唔差丫。

    回覆刪除