2009年12月26日 星期六

分柑同味

之前都提過潼潼以前好肯同其它人分享食物,但係唔知咩原因,最近就好獨食,無論點樣哄﹑點樣講道理,佢都唔肯同你分佢自己既食物。


今日潼潼媽食緊柑既時候,潼潼見到又話要食,我就把握時機。


「潼潼想食柑呀?好丫!我地一齊食丫。」


「係咪好好味呀?我地分享,一齊食好開心喎!」


潼潼食完我分俾佢既柑都未夠,再問我要左一個。呢個時候我問潼潼可唔可以分D俾我,潼潼好樂意咁分左幾件俾我。成功左!


食完一個佢又話要,我怕佢食太多,今次叫佢同姐姐一齊分一個柑。


潼潼:「姐姐!我地分享呀!!」


好好!與其說教,還不及身教來得簡單及湊效。


 


沒有留言:

張貼留言