2009年12月4日 星期五

潼潼病倒了

其實潼潼呢個多星期都有鼻水同咳,不過我唔想佢食咁多西藥,見佢無乜其它問題,就無帶佢睇醫生,希望佢可以好似之幾次咁,靠自己既抵抗力康復。但係星期一晚,潼潼發燒。


12月1日 星期二


呢日同潼潼睇完醫生先番工,雖然潼潼有燒,但係一直都依然精神活躍。不過到我放工番屋企既時候,就見潼潼已經好「支力」咁訓左係廳,叫醒佢食左少少飯,然後佢就好自動自覺咁拉我入房講故事,好快就訓左喇!


之後我係廳用緊電腦之際,突然聽到潼潼係房大叫「媽媽!」。入到房見潼潼坐左係床度,佢見到我番入房又好安心咁拖住我隻手繼續訓。


我拖住潼潼隻小手,心裡面想,我要好好記住呢種感覺。


12月2日 星期三


凌晨五點幾果陣幫潼潼探熱有103度多,即刻俾佢食退燒藥先再訓。不過到早上七點半起身時,仍然有102度,繼續替佢請假唔番學。


本來今日係我同潼潼爸結婚六週年紀念,雖然潼潼病左唔可以出街食飯,但係我都買左個蛋糕仔諗住大家食蛋糕開心下。


不過潼潼繼續好似喝睡咁,放工番屋企見到佢又係o係廳訓緊,勉強叫醒佢食少少野,食完葯,佢又自己番入房訓覺。今晚,潼潼未夠八點半就已經訓著左,真係破哂記錄。我地見咁樣,連蛋糕都無切,留番聽日「慶祝」啦!


訓到深夜,聽到潼潼係咁咳,咳得好厲害。我入房抱起潼潼俾佢直著身子訓,慢慢佢呼吸暢順左,咳亦都少左。我抱住潼潼,想起佢BB既時候,有點懷念,見佢訓得甜,幾乎唔捨得將佢放低。


12月3日 星期四


今朝訓醒果陣幫潼潼探熱竟然有104.5度,嚇死我!不過好彩可能只係因為訓覺蓋被焗住既關係。佢起身之後散咁d熱,又跌番去101度。


夜晚見到潼潼又係訓覺,叫極都唔願起身,後黎見我地拎個蛋糕出黎,先稍為精神D。於是我地一齊同潼潼唱歌,吹蠟燭,切蛋糕。



潼潼似乎因為自己會吹蠟燭﹑切蛋糕同食哂蛋糕而表現得好興奮。



12月4日 星期五


今日俾潼潼番番學!不過我無俾佢番全日,等佢多D休息。


夜晚潼潼媽放工番到屋企時潼潼已經訓左喇!見到姐姐,姐姐話:「潼潼點解變成咁架?」


姐姐話,今日潼潼兩點半開始訓覺,訓到六點幾都唔願起身,到七點半夾硬叫醒佢,但係佢係咁發脾氣,係咁喊話要訓覺,訓到眼都腫哂。之後潼潼見姐姐拎左蒸水蛋同多春魚出黎,先起身話要食飯。食完飯之後,姐姐幫潼潼沖涼﹑食藥。之後潼潼又自己行番入房。


姐姐問:潼潼,你去邊啊?


潼潼:我要訓覺呀!


姐姐幫潼潼蓋好被,轉頭佢已經又訓著左。


咁既情況的確好反常。過去潼潼就算病都只係食完藥後眼訓,其餘時間都精神。而唔會好似咁成日都訓。


只有希望潼潼係爭取多D休息時間後會快D好番啦!


 


3 則留言:

  1. 打咗兩次都話驗證密碼錯, 冇心機再打喇!
    [版主回覆12/06/2009 23:54:00]呢個驗證密真係幾麻煩。不過唔知係咪可以阻截到d無謂留言既呢?

    回覆刪除
  2. 我記得晴晴果陣剛剛返nursery, 都成日病, 有次仲係氣管炎, 果個月都只係返左2星期咋! 但之後就開始少病了! (touch wood) 我諗因為已經適應左, 增強左抵抗力。晴晴病完後, 我通常都會再俾佢休息多一兩日, 所以如果潼潼病完就最好再休息多一兩日, 剛剛康復, 身子會弱d, 等潼潼完全康復哂先再返學
    祝潼潼早日康復
    [版主回覆12/06/2009 23:56:00]多謝關心!
    我都touch wood講句,其實潼潼開學以黎,染病既情況都唔算好嚴重。我聽過有d小朋友真係不停病,仲有d要入院添。不過都希望佢可以快d完全康復啦!

    回覆刪除
  3. 潼潼好番啲未呀?希望潼潼快啲好番。
    [版主回覆12/08/2009 23:28:00]好番好多喇!!

    回覆刪除