2009年12月20日 星期日

工展會2009

第一次帶埋潼潼去工展會,仲有嫲嫲同行。


其實工展會真係唔適合小朋友,由頭到尾都係買野,佢地會好悶。不過諗唔到D咩節目,咁都叫做無節目之中既節目啦!


潼潼全晚幾乎用「呆」同「扭計」黎形容,不過真係唔怪得佢,不竟呢個節目唔係由小朋友出發。


期間買左個「銅鑼燒」,潼潼好鐘意食,食到最尾仲叫我唔好食添呀!呢排都係咁,有鐘意食既野就霸住哂唔肯分俾人,認真唔要得。食完野之後,潼潼醒神番少少。而我亦不時抱住佢同佢玩,要不斷逗佢笑。


差唔多臨走時見到呢隻馬仔,玩左一陣,又開心番D。



心情好既時候無端端企係度叫我幫佢影相。


行完工展會,去到皇室堡又影下相先。


遇岩自己鐘意既話,佢會好自動自覺擺甫士俾我影相呢!






最後去翡翠明珠果邊食飯,餐廳呢套專為小朋友而設既餐具好可愛呢!潼潼亦好認真係睇餐牌。



呢餐潼潼都好乖咁食哂野,仲食得算幾多添!俾個叻你啦!


4 則留言:

  1. 咦, 我仲諗住今年要帶埋小怡去逛吓潻!  佢都未行過工展會呢.

    回覆刪除
  2. 我地都去左呀!! 上星期六晚... ok喎, 津津食蛋撻又食雪糕.. 仲買左隻狗仔!!

    回覆刪除
  3. 想預備工展小姐

    回覆刪除
  4. 我地仲買左隻遙控吹氣狗同埋papajelly 比津津, 佢好開心呀!

    回覆刪除