2009年2月16日 星期一

戒啜手指

潼潼幾乎由出生第一天便會啜手指。最初媽媽依循書本所講,認為啜手指係嬰孩對周遭事物既探索,所以無刻意制止。就係因為咁,潼潼到好大個都仲係成日啜手指。為著衛生問題,同埋唔想佢咁大個仲啜手指咁難睇,我地都試過話潼潼,唔俾佢啜手指,但可能我地唔夠精極,又可能潼潼啜手指癮太深,甚至乎訓覺唔啜手指訓唔著,所以一直未能戒掉啜手指既習慣。


呢一兩個月,我地發覺潼潼比以前少左啜手指。一般情況下只係訓覺既時候先會啜。可能係因為我地成日話佢知啜手指攪到手指好醜怪 (確實姆指已結繭同甩皮) / 好臭,所以佢都知道唔好啜手指。


今晚陪潼潼訓覺既時候...


潼潼媽問:食唔食手指?


潼潼:唔食!


跟住我一直睇住潼潼訓,潼潼真係試過好幾次將手放係咀側邊,但係又無放落口,又時我定睇望住佢,佢又即刻放開隻手。


潼潼媽係呢個時候誇讚幾句:潼潼好叻喎!好忍耐,唔食手!


潼潼雖然手係咀巴側邊不斷徘徊,但係亦然忍耐住。我唔想俾太大壓力潼潼,於是同潼潼講叫佢乖乖自己訓,唔啜手指,媽媽一陣番入黎睇佢。潼潼答應左。


我出廳一陣,大約五分鐘不夠番入房,見潼潼已經訓著左,而且無啜手指。潼潼媽好開心,潼潼既表現又再次證明佢係大個女喇,自己學識忍耐,唔駛我地督促佢都會自己戒啜手指!


 


4 則留言:

  1. 潼潼真係好叻好叻, 咁細果咁有定力囉! 

    回覆刪除
  2. 潼潼只係o係有意識既情況下知道唔啜手指囉!不過訓著左既時候依然會啜手指。

    回覆刪除