2009年2月22日 星期日

超級寶寶學堂

潼潼已經完成左一期既超級寶寶學堂,睇住潼潼既進步,潼潼媽當然會俾潼潼繼續啦。


早前鍾SIR派左份問卷係關於小朋友既日常生活情況,今日就派番份分析結果俾我地。佢話潼潼既活動能力好強,專注力卻一般,兩樣加起上黎就係無時停,坐唔定,可以介定為「活潑型」。鍾SIR一再強調,潼潼只係「活潑」,唔叫「活躍」,好彩唶。鍾SIR話由於潼潼係咁「活潑」,所以我地亦都唔可以勉強佢長時間坐定定上堂,係適當既時候由得佢跑個圈番黎,然後先再繼續課堂。 另外潼潼既適應能力都算幾高,所以潼潼係PLAYGROUP既表現亦係咁越見進步。不過亦都指出潼潼既情緒表現都好強,會好容易唔開心,又好容易會開心番,鍾SIR話佢唔開心既時候就要TUM番佢,仲話情緒係無得改,我地只可以接受同埋作出調節


好喇!講番潼潼今堂既表現。雖然都係有D時候要走黎走去,無端端自己跑一個圈先又走番黎,但係各樣活動都叫有正確既表現。今日除左平時既聽指令訓練﹑郁下手仔腳仔﹑學習忍耐等等活動以外,鍾SIR同大家做既小運動係將小朋友左右拋起,仲要係有一小段既時間被凌空拋起。潼潼玩呢個遊戲係毫無懼色,不過鍾SIR又再次話潼潼D骨太幼,叫我地平時唔好自己係屋企同佢玩。仲有就係滾乒乓波,叫小朋友用個膠杯「吸」番住個波。最後就係踢球遊戲,最初潼潼都唔熱衷,但係好快就玩到卡卡笑。


好快又過左一個鐘,潼潼係堂上表現越黎越出色,我地就越黎越可以ENJOY一下上堂既樂趣啦!


沒有留言:

張貼留言