2009年2月15日 星期日

超級寶寶教室 - 第四堂

越黎越喜歡帶潼潼番教室,唔係因為潼潼學識好多野,甚至乎我講唔出潼潼係堂上做過/學過d乜野,不過好開心見到佢每次都有進步。


呢日潼潼係唱「MY BONNIE」既時候已經會自己坐定定係度做動作:用一雙手緊抱住自己,同埋將手放係前面做「BRING BACK」既動作;唱運動歌既時候會舉手同埋雙手叉腰扭腰。不過有D時候,潼潼都仲係鐘意走黎走去,有時會好高興咁係遠處走過黎撲埋我度。最攪笑係鍾SIR要求潼潼舉手拎玩具既時候,佢竟然捉我隻手舉起。到後黎派茶點同樣要求由媽媽舉手而唔肯自己舉手,因此鍾SIR無派餅餅俾潼潼。潼潼見到個個同學仔有得食佢無得食,終於投降,走埋鍾SIR面前一邊講「舉手」一邊舉起手要拎餅。


今次既體操練習係:讓孩子握住大人雙手大姆指,而大人握住孩子既手腕讓佢地垂吊,往左右搖擺。呢個動作我睇書有教過,我都曾經係屋企同潼潼玩過,潼潼玩得好開心。但係今日鍾SIR話潼潼對手太幼,所以放棄同潼潼做呢個動作。咁潼潼媽都唔敢再同潼潼咁樣玩喇!  希望潼潼病好之後可以食番多D野,等手仔腳仔粗番D啦。


1 則留言:

  1. 個課程好好喎, 有個別同小朋友做運動!
    [版主回覆02/23/2009 01:15:00]都係d示範運動

    回覆刪除