2006年12月4日 星期一

心又喜,心又慌

 

我o既心又喜,我o既心又慌。

 

哈哈~ 我日又去完產檢番黎喇。

今次又再係3個星期內重o左5磅,而家一共重o左23磅,肚腩有37吋。

醫生幫我摸肚,話我個bb已經調左頭,可以出世架喇

我兩星期後再番去檢查,到時就37週,而37-40週就叫做足月喇。

 

我聽到bb就黎可以出世我真係好開心呀!

但係諗起生bb o既情境又有d緊張同驚驚地喎。

不過我依然係咁期待佢出世o既一刻o既

 

唔知係咪今日太興奮呢?今日全日阿女都踢得我好犀利。 


4 則留言:

  1. 調左頭啦!真係架,好緊張呀!好緊張呀!記住打俾我呀!!

    回覆刪除
  2. 我都好緊張呀~~~ 哈哈哈~~

    回覆刪除
  3. 聽倒你咁講好開心呀 ^o^ 幾時生左我又要知呀 ^+++^

    回覆刪除
  4. 一定會通知你地o既 :)

    回覆刪除