2006年12月7日 星期四

躍動肚皮

 

買左部數碼相機之後,好想可以拍下囡囡係肚入面滾動時肚皮起伏o既情況。

 

當佢係你肚入面滾黎滾去o既時候,果種感覺真係好奇妙,

要經歷呢一種感覺,機會並唔係咁多,亦都唔係人人可以有呢個機會。

影像可以拍下,聲音可以錄下,可惜觸感卻無法保存落o黎。

我唯有退而求其次,希望可以錄低肚皮跳動o既情況。

但係唔知點解,每當我拎起部攝錄機,肚皮就動也不動,

無論我對佢按﹑搓﹑揉,亦無甚反應,呢個囡囡真係識得同我開玩笑,

抑或佢太聽話,真係俾我胎教成功,每逢夜晚都活動力減低準備休息訓覺呢?

 

唔得!我要繼續嘗試,希望終有一日可以拍低肚皮跳動o既情況。


3 則留言:

  1. 十二月中啦就快!唔知會唔會等到聖誕節生呢??

    回覆刪除
  2. 我都想佢有份過聖誕節,可以同囡囡普天同慶

    回覆刪除
  3. 平安夜出世,好野!!

    回覆刪除