2006年12月31日 星期日

千言萬語



呢排因為太懶,因為放假,因為地震上唔到網,因為.......

好耐無再寫blog,儲埋一次過講哂先 。

 

事件簿一

37週,整個星期屋企都掛滿萬國旗。囡囡o既衣服被鋪都係時候要清潔好喇。

 

事件薄二

對腳好腫,老公成日叫住「豬仔腳,豬仔腳」。究竟有幾腫?俾你地睇下丫。

都幾犀利架,原來水腫用力按落去d肉真係唔識彈番上黎架喎!我都係第一次見咁既情況,有時覺都幾過癮架。

 

事件簿三

聖誕節期間無乜特別點慶祝,只係老公請左幾個朋友上黎食下o野傾下偈。到午夜兩三點鐘過後。所有人離開哂,屋企開住柔和o既燈光,播住d慢歌。突然感到好relax,好enjoy,好悠閒。我首次感受到對將會所去o既二人世界唔捨得.......

 

事件簿四

38週。報報數先:增磅共27磅,肚腩37吋。原本以為B囡大約會o係呢個星期出世。但一直都無乜動靜。

 

事件簿五

完成左愛心編織 - 披肩。仲差個毛毛球要搵人代勞添

 

事件簿六

都39週喇。囡仲未出世,而家訓覺好辛苦,好多時都唔係訓得咁好。個肚既位置亦好似開始向下移,好似隨時準備要生咁。我一方面想囡囡快d出o黎,唔駛而家馱得咁辛苦。但另一方面又好驚。唔知要痛幾耐呢?

 

 


10 則留言:

  1. 你的 BABY 終於要係2007誕生, 恭喜

    回覆刪除
  2. 多謝茶茶爸。 2007年內地孕婦係公營醫院生仔既收費又增加左喇,唔知咁樣會唔會幫到我呢? :)

    回覆刪除
  3.  我都很驚呀!bb女就黎出黎見呢個美麗世界啦!佢一定會有媽咪既美麗皮膚者!我感覺到你緊張既情緒,搞到我都緊張埋呢!

    回覆刪除
  4. sorry...一直都未得閒約你出黎..

    回覆刪除
  5. 小衰~ 我真係有d緊張呀!希望快d過去呢段日子。日日等實在太驚嚇

    clare~ 唔緊要啦~ 最緊要有心嘛!而且我呢排都好少出街喇!成日驚個b唔知幾時會咇出黎

    回覆刪除
  6. 你1月8日預產喎!你要唔要入定院呀!我真係好鬼緊張呀!唔通個bb真係咁準時??

    回覆刪除
  7. 都話左無得預早入院咯~  而家未生得入院會俾人趕番出黎架

    回覆刪除
  8. 已經八號啦,女女遲到添!!嘻嘻~~~

    回覆刪除
  9. 你真係腫得好緊要 同我有得flight! 哈哈!只係我重多你20磅!! 哈哈~

    回覆刪除
  10. 嘩~~~ 好強勁...... 仲要多20磅... 好辛苦喎.....

    回覆刪除