2007年1月8日 星期一

二人世界

 

1月8號 - 到左預產期喇,但係囡囡仲未捨得出黎見人,真係懶豬。我話佢咁快已經學足佢老竇 - 成個豬油包咁

 

bb就o黎出世,有時會懷念而家好享受o既二人世界,好自由自在。但係諗深一層,原來做人真係好予盾,當有朝一日仔大囡大,佢地有自己o既天地o既時候,你又會唔捨得放手。睇過電台DJ梁繼璋既一篇文章,入面就提到佢o既一對寶貝。佢同老婆講,要抱要錫的話就好趁呢一兩年,再過一段時間小朋友就長大要獨立,唔可以再咁樣攬攬錫錫喇。睇到呢段文章,就好似睇到自己o既將來一樣。

 

與其而家懷念二人世界o既生活,係咪更加應該學懂去珍惜囡囡依賴我o既日子呢?


3 則留言:

  1. 女女出世之後,有另一種快樂架嘛!!

    回覆刪除
  2. 囡會痴身啲嘛 !!!   ^^ 唔知似邊個..呵 )))

    回覆刪除
  3. 我都知到時會有另一種既開心   我希望個囡似我,似老竇唔好呀  !皮膚又唔靚

    回覆刪除