2011年11月4日 星期五

教師發展日 - 充實的一天



 
今日雖然係星期五,不過係潼潼學校既教師發展日,停課一天,所以我同爸爸都請左日假一齊出去玩。

呢日既節目好豐富呀! 首先早上我同爸爸去左睇一部近期大熱既電影 - 那些年,我們一起追的女孩。



好多70後睇完呢套戲都話好有共鳴。好可惜,潼潼媽既「青春」唔係中學階段,雖則覺得呢套戲好睇,不過就唔可以係呢套戲入面搵番昔日既青春喇!

之後就會合潼潼一齊去MEGABOX喇! 做乜野? 溜冰呀!

其實之前潼潼去MEGABOX見到人地溜冰果陣都話想玩架! 不過俾爸爸潑左冷水,所以即時打左退堂鼓。點解岩岩對上個星期日去MEGABOX行街時,潼潼又話想玩,不過我地見果日衣著單薄,又無帶外套,所以只係應承下次黎MEGABOX就去溜冰。

今次去溜冰,潼潼媽對潼潼預先做哂心理輔導,希望佢可以好好享受呢次既活動。



玩完溜冰,諗住潼潼都攰啦,點知佢仲要落IKEA玩波波池。玩完波波池再去行豬豬島,仲係SUPERMARKET同「12蚊」店買左好多零食添。

最後食埋晚餐就走! 本來係邊度食晚餐上我同潼潼有D爭拗,最後潼潼都遷就左媽ME,同我去左我好鍾意,但又好耐無去既DELIFRACE食包包晚餐。嘩!!!
 真係好滿足又充實既一日呀!!!!!

1 則留言:

  1. 晴晴豬及詠詠豬2011年11月8日 下午6:53

    呢套戲真係hit都不得了,我無咩時間入場睇戲,入得場都會選擇睇啲特技多既大製作,今次都要追下潮流,入場睇呢套愛情片。
    [版主回覆11/10/2011 22:40:40]哈哈~ 我初初見呢套戲d演員個個藉藉無名我都無諗住睇架! 點知個個都話好睇要去睇。

    回覆刪除