2011年11月21日 星期一

五歲的迷思

以下內容係潼潼媽既面書寫過,不過都想係潼潼BLOG度記錄番。


潼潼三歲時,問我地幾多歲。
潼潼:「姐姐幾多歲?」
潼潼媽:「四歲!」
潼潼:「媽咪幾多歲?」
潼潼媽:「五歲!」
潼潼:「五歲就生bb呀?」
潼潼媽:「係呀!」
今日............
潼潼:「12月姐姐生日之後就到我生日喇!」
潼潼媽:「係呀! 你生日就係媽咪肚好痛好痛生你果日」
潼潼:「你果日肚痛生左我? 我就快五歲喇,我五歲可能會生BB」

另日:
爸爸:「潼潼五歲生日喇喎!係咪可以生BB呀?」
潼潼:「都可以嘅!唔通一百歲先生咩?」

姐姐仲同我講,潼潼話要生個BB,第日要同佢一齊番學添。

1 則留言: