2011年9月19日 星期一

唔想番學

今早潼潼媽親自帶潼潼番學,因為少有地潼潼 今早竟然喊住咁話唔想番學。

潼潼已經係K2學生,基本上對學校既生活已經適應哂,而過往亦未試過咁強烈咁表示唔想番學。佢不但不停咁重複住「唔想番學」,後黎仲喊住咁﹑用懇求既語氣對我講:「媽咪,我唔想番學呀!」我只好係佢身邊,安撫住佢。我嘗試問潼潼點解唔想番學,但係始終未能問個究竟。

我一直係潼潼身邊時佢情緒稍為穩定,但係依然提住唔想番學。見情況不妙,潼潼媽唯有同潼潼一齊番學校。

番校途中,我同姐姐都有嘗試轉移話題問潼潼其它野,但係佢依然唔理會我地,只係回應一句「唔想番學」。點解突然會咁架?實在好令人擔心.... 番到學校,我同潼潼既班主任交待左潼潼個情況,請佢留意潼潼既情緒就離開喇!

到晚上老師打電話俾我,講番潼潼早上既情況。佢話潼潼最初都係有唔開心,不過後黎同佢玩左小遊戲,佢地組勝出後佢已經開心番(呢樣潼潼都有同我講)。課堂之後老師問潼潼做乜上午唔開心唔想番學,潼潼就答話因為掛住媽ME (我同老師講應該唔係真,因為潼潼都向我答過幾個唔同既答案)。而老師都向潼潼表示老師都會掛住潼潼,而且仲有小任務需要潼潼幫手,所以都好希望潼潼番學。老師仲請我之後如果潼潼再有咁既情況,都要堅持要小朋友番左學校先,然後再交由佢地處理。

呢個學校既老師其實真係幾有愛心幾盡責,唔知發生咩事令潼潼突然間咁唔想番學,希望只係一次偶然。

另今日其實有件心既事,就係我為潼潼報左名參加學校兩個限額既興趣班都被成功抽中喇!! 好開心!! 潼潼以後可以係學校參加畫班(畫班係暑假期間潼潼自己向我提出話想學既)同芭蕾舞班喇!

沒有留言:

張貼留言