2011年9月11日 星期日

2011中秋節


每年中秋節屋苑都有活動,夜晚會有好多人到樓下玩,好熱鬧。往年因為要到嫲嫲屋企食飯做節,番到屋企時已經好夜,所以潼潼未必有得玩。不過今年唔同喇!嫲嫲上黎我地屋企食飯,我地食完飯就可以落去樓下玩。潼潼都好心急,一食完飯就係咁催我地落樓。

潼潼有得落去玩好開心,係咁跑係咁跑。自己拋螢光棒波波自己追,樂在其中,反而係潼潼媽見到佢自己一個玩感覺蠻可憐...

後黎潼潼都搵到d小朋友同佢一齊玩,不過潼潼太自我,都係未識得同其它小朋友一齊玩。最後仲因為背住螢光棒蝴蝶既潼潼被其它小朋友叫作「蜜蜂」而唔開心喊起上黎添!我嘗試安撫潼潼不果,唯有帶潼潼離開,最後仲俾爸爸教訓一頓,不歡而散。

好彩潼潼番上樓後已經無乜事,亦可能其實佢都已經好攰,之後都好快訓左喇!

潼潼,雖然你被爸爸教訓而喊左好一陣子,但中秋節既晚上,希望你依然睡得甜罷!

沒有留言:

張貼留言