2007年5月6日 星期日

被冷落了的部落格

最近少了寫網誌。是工作太忙罷!亦因為工作太忙的關係,連見小潼潼的時間也減少了。心裡怕著與寶貝女兒的關係會漸漸疏遠,每有空餘的時間,都寧願全部都留給小潼潼。

最近潼潼很會使脾氣。每有遇上不稱心的事情,就從喉頭發出不滿的「唔唔」聲,尤其是當有工人姐姐作後援的時候,更是有恃無恐的不把我這個母親大人放在眼內。我真的怕潼潼會就此給寵壞,已囑咐工人姐姐不要受潼潼的怒吼聲操控。

潼潼是放不下的了,唯有冷落了部落格。


5 則留言:

  1. 你地唔好因為自己無時間就縱佢呀, 一陣縱壞晒變左刁蠻公主就屎火.

    回覆刪除
  2. 我絕對唔會俾佢發生既。 不過有時諗,佢仲咁細個,都唔知點教好;但係遲d教又怕3歲定80

    回覆刪除
  3. 做人母親甚”奸”難!!

    回覆刪除
  4. 由最初教起 lor, 第一唔好佢一喊就抱佢. 如果佢唔係肚餓, 尿左, 唔舒服既話就唔好理佢, 好多時佢地知道自己喊就有人抱, 就會係咪都喊架啦. 因為佢地覺得有人抱住係舒服過訓床的, 如果緃壞左, 就會一訓落床就喊, 到時就玩死自己架咋. 同埋唔好成日比佢食手啦, 污糟架. 又整到成日流口水.

    回覆刪除
  5. 我對住佢o既時間有幾多丫。最初由醫院帶潼潼番屋企開始,工人姐姐已經成日抱住佢。不過而家潼潼好貪玩,唔哄佢訓佢絕對唔願訓,就算連自己眼訓,我地抱住拍佢訓佢都唔願訓。如果放低佢自己係床度,佢更加可以不斷玩手指都唔肯訓。 我睇過d書話啜手指係bb尋找安全感同埋對外界作出探索o既一個途徑,書話如果怕污嘈倒不如多d幫佢手。所以我從來都唔阻企佢食手架。

    回覆刪除