2007年5月13日 星期日

祝生活愉快

我覺得做人有時真係幾多煩惱。我對女兒潼潼無太大o既期望,只希望佢一生都幸福快樂。

為左達成呢個心願,好多時我係潼潼剛訓著o既時候就會進行「催眠」。我會細細聲同潼潼講:「媽媽好錫潼潼,爸爸,麻麻,婆婆都好錫潼潼。個個都好錫潼潼架。潼潼好多人錫好開心,成日笑,好鐘意笑,係個好開心o既小朋友。」不斷咁重覆住。

唔知係咪「催眠」真係湊效。最近潼潼係無時無刻地不斷傻笑,就算無人陪佢玩,佢自己一個都可以係度哈哈大笑。潼潼傻左喇! 








2 則留言:

  1. 我睇緊本書, 話小朋友既soul係可以係佢訓著既時候吸收好多訊息, 而且係無年齡界別。

    回覆刪除
  2. 咁我要同佢多d講野喇

    回覆刪除