2007年5月29日 星期二

媽媽真偉大

今朝當潼潼訓醒,我如常抱起佢準備交俾姐姐幫手餵奶。但係一抱起佢,就發覺潼潼手心同腳仔燙熱。應該係因為尋晚打左預防疫苗所致。我為潼潼探熱,有101度。

我呢個新手媽媽雖然知道打針後發燒係正常反應,但係根本唔知道幾多度先係可接受範圍。根據醫生所講,發燒若低於100度都屬正常,但係而家101度喎,係咪應該睇醫生呢?老公又覺得唔係大問題,認為毋需要去睇醫生。我真係好擔心,我好怕我o既一時疏忽會對潼潼做成傷害。

最後老公請左假睇住潼潼,但係其實我仲係好唔放心,吩咐工人姐姐替潼潼餵藥,探熱,抹身之後就番工。番到公司以後心裡亦急住想盡快放工番屋企睇潼潼。直到我問過阿姐,知道bb容易發燒,而且經常性燒至103度亦屬平常事,加上媽媽報告潼潼體溫已下降,我先稍為安心。

我以前根本唔明白點解d媽媽點解會咁緊張,咁小題大做。我而家終於明白佢地o既心情。做媽媽o既係真係唔想自己o既仔女有任何傷害。所以歌仔都有得唱﹕「我愛我的媽媽,媽媽真偉大」


5 則留言:

  1. 唔洗太擔心架!慢慢你會習慣架啦! BB傷風感冒固然會燒,打針又會燒,有D出牙、熱氣都會燒!96度至98度都算正常,over98度至101度都係低燒 ja!食左藥抹下身出下汗就退燒架啦!104度度or over就要立即去醫院啦! 打針發燒已經好小事,依家D感冒箘好勁!中招分分鐘燒一個禮拜呀! 慢慢黎啦!

    回覆刪除
  2. bb係成日會發燒, 津津都成日發燒架!

    回覆刪除
  3. Debby:燒一個禮拜? 擔心死媽媽喇! Clare: 我好怕發燒會對bb個智力有影響嘛。我諗我都要做足心理準備先得喇。

    回覆刪除
  4. 情情: 我以前都會好似你咁諗架, 低燒應該唔會太大影響。尤其bb好鍾意燒下退左又再燒返。最緊要保持空氣流通, 夏天就開冷氣吧, 唔駛著太多衫。問醫生拎定d退燒藥看門口。

    回覆刪除
  5. 好彩醫生都有俾定d退燒藥水,我地俾佢食左之後佢都好好多。我諗我有經驗下次會冷靜d架喇。

    回覆刪除