2007年1月9日 星期二

人生旅程

 

即將踏入人生o既另一階段 - 生兒育女。

 

睇住自己一步一步咁行呢段人生路,有時會有一種驚恐o既感覺,概歎時光流逝。由少至今,我都好怕面對死亡,只係小學o既時候,已經會因為自己胡思亂想而暗地哭起來。但成長係每個人必須經過;死亡係必須要面對o既事實,唔知幾時我先學會接受呢?

 

o係呢段等待小生命出現o既同時,原來老父曾經入院,只係身邊o既人見我預產期將至,怕我擔心而無將事情講我知,直至而家老父o既情況穩定落黎先將消息通知我。一段生命o既開始,一段生命o既結束,我實在參透唔到生命o既意義何在。我只係知道我唔想見到死亡,唔想見到永遠o既離別,我怕捨不得,我替死者感到不值,勞累一生不知為何,除了病苦,最終一無所有。

 

可惜,隨住年紀漸長,我終會踏入呢一個階段 ─ 不斷面對死亡,見住自己身邊o既人一個一個地離去..... 甚至乎係自己離去。我真係想將時光凝住,唔希望見到死亡帶o黎o既離愁別緒。


6 則留言:

  1. 只有靈性係不滅架 ! 人生既意義就係 [返本還原] , 即係要回復番最純善既靈性呀 !  每一個人都有一個靈性(靈魂), 其實每一個人靈性都係純善既, 但係輪廻左好多世, 結左好多惡緣, 做左好多罪業, 所以每人既脾氣品性都雜染左喇 ! 所以我地今世既責任就係要 將所有惡習去除, 行善積德, 盡好今世五偷既責任, 改脾氣除毛病, 勸身邊所有人向善, 就係我地生命既意義喇 ! 不過講係好容易,  但實行真係有好多困難同阻礙架.....一齊加油 !!!!!

    回覆刪除
  2. 打錯, 唔係五偷, 係五倫 ( 君臣, 父子, 夫婦, 兄弟, 朋友 ) , 係每一個人在世間都要經歷既角式。

    回覆刪除
  3. 恭喜晒!好期待看見小情情的一天呢!最近我比較忙於工作跟年宵,等我,我會來看你的!

    回覆刪除
  4. 輪迴又結惡緣,跟住又要自己化番,好似好無謂

    回覆刪除
  5. 乜諗到咁灰呀!?

    回覆刪除
  6. 其實我個人係的確比較消極

    回覆刪除