2006年10月10日 星期二

懷孕27週身體變化


不知不覺有左bb已經27週喇,個肚真係大左唔少




而家連稍為彎腰都感到有難度,行街又好快就覺得"支力",

再係咁落去,真係要盡快買齊所有bb同我呢位準媽媽既必須品先得喇。

到目前為止,我增磅共11磅,肚腩34"

肚皮上出現明顯既中分線,肚皮脹到肚臍都開始消失喇,

可幸既係暫時仍未出現婬娠紋  ,希望遲d佢都唔會出現啦。

 

星期一番左將軍澳醫院覆診,真係各有各講,

個醫生只係話我可能本身身型細小,所以個b都比較細小,應該問題唔大。

但係可能佢怕我又俾健康院d人掉番過黎,

所以佢建議我兩星期後再番醫院檢查,比較呢兩星期既進展,

如果唔理想先會再照超聲波。

 

似乎今次bb可以順利過關喇!


6 則留言:

  1. ★╮守護天使╭★2006年10月10日 清晨7:58

    知道係男or女末

    回覆刪除
  2. 係我恨左好耐既bb囡呀

    回覆刪除
  3. 真係好大呀!雖然表面睇唔出,不過真係大了不少啊!好快就出世啦,好緊張呀!

    回覆刪除
  4. 真為你高興 好期待見到小b女 :)

    回覆刪除
  5. 我期待見到小龍女!哈哈~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 小B女?小龍女? 我囡囡係個狗女 

    回覆刪除