2012年8月25日 星期六

美林湖酒店

前一日係我地一家三口自由行,呢日就報左團,同埋嫲嫲姑姐一齊係落馬州集合遊廣州花都。

我地參加呢個團既最大特色係無行程。本來係一心諗住輕輕鬆鬆黎玩酒店。第一日既行程只係遊一個景點,之後就番酒店享用酒店設施。點知好倒楣,導遊同司機都唔識路,我地由上午到下午,差唔多整個路程都係搵路﹑搵路﹑再搵路。最後都係忍唔住,放棄我地既唯一景點(其實都只係個公園仔),叫佢地直接車我地番酒店。

到左酒店,無論風景﹑佈置同服務都係一流水準。




衛生間(學下內地人講野先)有窗可以望番入面睇電視架!




因為已經好晏,係附近影下相,就要食晚餐喇!



食完晚餐,休息一陣就落去溫泉泳池游水。個泳池景其實幾靚,不過因為要游水,無帶相機出去,影唔到。

游完水之後既節目就係浸浴缸囉,媽咪仲特登為潼潼準備左浴鹽添架!




呢日幾乎全日都係坐車,悶死潼潼,好彩都夜晚都算叫做有得玩下啦!

沒有留言:

張貼留言