2012年8月24日 星期五

遊華僑城

潼潼爸同潼潼媽趁暑假放左兩日假,第一日帶潼潼去影多啦A夢,第二日就開始我地上內地玩既行程喇! 潼潼仲揹埋佢好朋友 - MICKY公仔一齊出發添。



我地揀左落馬州關口附近既酒店,去到放低行李就即刻出發去華僑城。

嘩! 去到係中午時候,好熱好熱。其實真係無乜心機行同影相,潼潼媽一見到周圍噴出既霧水,就拖同潼潼一齊走埋去降溫。






再行入D,見到有個噴水池,又走埋去諗住玩下水降降溫



點知潼潼好快玩到濕哂! 幾乎係由頭濕到落腳。逼住係附近既商店買過條褲同埋買左對唔岩SIZE既鞋俾潼潼換左佢。



之後就去左兒童遊樂場,叫左有瓦遮頭,可以抖下喇!



不過好奇怪,係度玩既除左小朋友之外,仲有好多大人。佢地唔係只係陪小朋友玩,係真係自己坐上去玩。



玩完之後我地坐登山纜車上山行下。點解潼潼媽要放呢張相? 想俾你地睇下潼潼食爆谷? 唔係呀! 我係俾你地睇下左上角個小妹妹,佢話人有三急,小朋友忍唔到(肯定佢大過潼潼),正在就地小解中。  唉.... 無言... 大剎風景,仲要正正坐係我身邊。 連潼潼都識話「上面咪有廁所囉!」真係大開眼界,潼潼爸話我少見多怪,要體驗下中國民情喎!
 


上到半山,又行下影下相。見D內地佳麗擺哂甫士影相,我地都不甘示弱,叫潼潼都黎一招拗腰影相先。



風景唔錯呀!



黎到山頂位,嚇死畏高既潼潼媽,我真係唔敢行出去呀!





拿拿拿~~ 叫我幫你地影相好喇,我連行埋攔杆邊都唔敢。影完呢張相我就一粒聲都唔敢出,係咁拖住潼潼向前走,只希望快D「埋岸」咋。



去到呢度,已經差唔多五點,太陽開始落山,舒服好多喇! 我地坐低抖下,睇下表演



之前食過雪條,而家再食雪糕,係咁抖暑



走既時候舒服哂,終於有心機影下相喇








其實香港打緊一號風球,好彩呢邊天氣都仲係好好。我地就係咁結束左第一日既內行程喇!

 

沒有留言:

張貼留言