2011年6月15日 星期三

腸胃炎基本護理常識

潼潼得了腸胃炎。因為呢次腸胃炎,先知道自己原來對腸胃炎既護理常識咁匱乏。


昨晚午夜一時多潼潼開始叫肚痛,上廁所又便便唔到,番入房訓就不時叫痛,展轉難眠。直到約三時終於嘔吐出黎,最初以為嘔了就好,點知之後繼續嘔吐,至早上約七時已經嘔左六﹑七次,於是帶潼潼去睇急症。拎左藥番屋企,用左肛塞止嘔藥,隔左數十分鐘,諗住藥力發揮作用後再俾潼潼食左D通粉。食完通粉休息訓覺,訓左約一個小時,潼潼又起身再嘔。我地怕起上黎又再帶潼潼出去睇私家醫生。


其實睇私家醫生無乜大作用,不過就解釋得詳細好多,我地都安心好多。


據醫生講,其實每個醫生俾既止嘔藥都係差唔多,亦都唔好對止嘔藥有太大期望,有時係要嘔清哂出黎先會好,最緊要補水。但係補水都要逐少逐少俾佢,唔可以一次過飲太多。食物就只食乾糧,例如白麵包,即使通粉﹑白粥都不好。佢仲話其實如果真係食唔到的話,唔食野都唔係太緊要,最緊要係補水。如果嘔多過十次就有機會需要去醫院吊水喇!(潼潼共嘔左九次,剛剛未超標 


潼潼媽就係怕潼潼缺水,潼潼每次叫飲水都叫佢飲多D,又怕佢嘔清個胃會肚餓,所以俾左通粉佢食,就係因為咁佢嘔完又嘔。由於昨晚整晚訓得唔好,早上又睇醫生﹑食藥﹑又食通粉,忙個不停,潼潼根本訓唔夠,累得不得了。既然醫生咁講,今次番到屋企就無再勉強潼潼,先由得佢訓個飽,好好休息,然後先起身食藥,隔一陣再食少少麵包。


呢次好多了,潼潼雖然都有唔舒服,但無再嘔喇!不過屋企就多左一大堆分別由兩個醫生開出,但幾乎一模一樣既藥囉!


3 則留言:

  1. 唔洗太擔心!我自己以前經常腸胃炎,只要多休息,,好快好! 醫生仲教我,如果唔肚餓,就唔洗食野,等個肚好好休息,咁仲快好! 唔洗擔心會餓親,小朋友餓自然會叫!
    [版主回覆06/17/2011 01:21:00]好明顯係我問題... 如果唔係個囡就唔駛嘔得咁辛苦啦! 好彩而家已經無乜事。

    回覆刪除
  2. 潼潼而家好d 未呀?  潼潼辛苦唔在講, 亞媽實心痛死.  但看護住佢ger 媽媽會更加辛苦同唔夠瞓架.  小心保重, 要盡量休息至可以照顧到亞女呀, 潼媽! 
    [版主回覆06/22/2011 00:04:00]潼潼大致上無乜事喇! 不過可能未好清,間中都叫下肚痛。
    做人父母係咁架喇! 照顧子女都無怨言架啦! 不過幾乎整晚無訓,又出奇地唔算好攰。哈~

    回覆刪除
  3. 我阿女亦試過腸胃炎,那時隔一陣就嘔,睇見都心痛!
    祝潼潼身體強健啊!
    [版主回覆06/22/2011 00:07:00]係啦~ 阿囡嘔到怕,由最初嘔完仲識笑,到之後未嘔已經驚到喊。

    回覆刪除