2011年6月12日 星期日

往圖書館

又帶潼潼去圖書館喇!


其實同潼潼去圖書館既次數並唔多,一隻手肯定數得哂!少去圖書館其中一個原因係因為屋企同圖書館有一段唔近又唔遠既距離,行又幾辛苦,搭車又去唔到。另一個原因我諗係因為自己或多或少地有購書癮。不過汪培廷都建議人買書架啦!(俾我一個很好既藉口


潼潼喜歡聽我講故事,平時都喜歡逛書店,所以去圖書館不成問題。


呢日發覺同潼潼去圖書館原來係好大既樂趣,事關個傻妹豬乜野都笑得一餐,有時甚至覺得佢故意笑得跨張黎取悅人。我一邊同佢講故事,佢一邊笑到卡卡聲,惹得身邊既小朋友都唔聽自己媽咪講故事,而好奇地望住潼潼,以為佢睇緊一本如何有趣既圖畫書,連我自己都有好大既成功感呢,隔離個媽媽問自己個囝囝要唔要姨姨講故事俾佢聽。哈哈~


以下係兩本書就係o係圖書館借番黎,兩本都係圖書館度講過,講既時候潼潼都係笑到傻左。左邊的一本「誰在放屁」我諗無幾多媽咪會借呢d咁核凸既書,哈哈~~ 不過潼潼就係鐘意,剩係讀書名佢已經哈哈大笑。



2 則留言:

  1. 我哋做故事姨姨ger, 呢一年都去咗兩個唔同地方上堂學講故事.  其中一個點子就係專門選擇呢類以畫為主的故事書.  大人心目中ger 核突書, 偏偏係最適合用嚟講比小朋友聽呢!  因為, 佢哋咁至會有共鳴, 咁至會鐘意"睇書"呢! 
    [版主回覆06/22/2011 00:05:00]我覺得佢仲細,暫時都係求其所好囉!最緊要係佢鐘意。

    回覆刪除


  2. 這方面我比較勤快 , 我每個星期都去拖十幾本書回來給他講故事 . 覺得圖書館的選擇好象比書店多 , 當然不用錢才是主要原因啦 , 哈哈哈 …


    [版主回覆07/05/2011 23:54:00]希望我家附近起緊既巿政大廈將來會有圖書館啦!

    回覆刪除