2010年12月31日 星期五

2010除夕夜+倒數

爸爸去狂歡,剩低我同囡囡兩個孤單係屋企點得架! 碰岩姐姐係呢日生日,一於一齊出去食晚飯啦! 仲臨時約埋婆婆出黎添!


到年終年頭就係雙糧+花紅既時候,一於食好D。


 

潼潼又表演食檸檬喇! 睇下佢表情幾滑稽。




其實我覺得潼潼未必真係咁鐘意食檸檬架,只係佢見每次佢食檸檬時我地都笑得咁開心,所以佢故意整古做怪唶。


之前等位果陣潼潼一直嗌肚餓,但係食左唔係好多佢就話嘴痛唔食。問佢咁仲食唔食甜品,佢又話食甜品時就唔痛喇喎!



睇佢食得幾落力,同潼潼媽一樣,個胃有第二個甜品格。



食完野出黎,商場有活動喎!人山人海。



潼潼又黎湊下熱鬧先。








見到女兒甜美既笑容,就係我一生最大的幸福。


番到屋企都十一點幾喇! 潼潼雖然話眼訓,但都堅持住,同我一齊睇埋電視上既倒數同煙火表演。


無諗過可以同潼潼一齊迎接2011年既來臨,多謝! 希望新一年大家都平安快樂。


4 則留言: